فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم:

هدف از گشت‌های بسیج بالا رفتن احساس امنیت در جامعه است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) شهرستان دیلم در جمع فرماندهان و مسئولین عملیات حوزه های مقاومت بسیج این شهرستان گفت: هدف از گشت‌های بسیج بالا رفتن احساس امنیت در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۱۲
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

خروجی  طرح گشت بسیج، بالا رفتن احساس امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سلیمی اظهار کرد: با اجرای طرح گشت‌زنی‌ نیروهای بسیج ، همکاری‌های خوبی با فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان صورت گرفته است و بسیج با توجه به انگیزه‌ و شناختی که از محله‌ها دارد ، می‌تواند در تامین و بالا بردن احساس امنیت کارساز باشد.

وی افزود: نیروهای بسیجی در این طرح، در صورت نبود نیروی انتظامی، در رابطه با جرائم مشهودی که در سطح محله‌ها در منظر مردم رخ‌ می‌دهد، مجرمان را پس از دستگیری به پلیس تحویل خواهند داد که یکی از وظایف ظابطان خاص نیز همین موضوع است.
 به گفته فرمانده سپاه شهرستان دیلم، گشت‌ های نیروی ‌های بسیج ‌در صورت مشاهده جرایم مشهود مانند سرقت ، اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و غیره وارد عمل شده و مجرمان را پس از دستگیری، به پلیس تحویل خواهند داد.
فرمانده سپاه دیلم با تاکید بر این که خروجی اجرای طرح گشت بسیج در محله‌ها، باعث بالا رفتن احساس امنیت در جامعه خواهد شد ، گفت: گشت نیروهای بسیجی علاوه بر آن که لباس بسیجی که یک لباس مشخصی است را به تن دارند، حکم ماموریتی که توسط نیروی مقاومت بسیج صادر شده است، را نیز باید به همراه داشته باشند، همچنین این افراد باید دارای کارت شناسایی بوده که در صورت نیاز، آن را ارائه دهند.

ارسال نظرات