معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام با اشاره به برنامه های استان برای سالروز آزادسازی مهران، گفت: دستگاه های اجرایی ایلام برای جشن سالروز آزادسازی مهران پای کار باشند.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۶۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

سرهنگ کرم رضا نصرالهی در بیست و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ایلام اظهار کرد: برنامه های مختلف برای ۱۰ تیرماه سالروز آزادسازی مهران در استان ایلام اندیشده شده است.

وی با اشاره به اینکه سهم دستگاه های اجرایی از سالروز آزادسازی مهران مشخص شده است، افزود: از تمام ظرفیت های استان برای سالروز آزادسازی مهران استفاده می شود و تقاضا داریم همه دستگاه های اجرایی پای کار باشند.

نصراللهی بیان کرد: سردار فضلی سخنران مراسم سالروز آزادسازی مهران بوده و برنامه های مختلفی در سطح استان برای سالروز آزادسازی مهران پیش بینی شده است.

وی افزود: دعوت از همه شهرستان های استان برای حضور در این مراسم به عمل آمده و طور قطع مراسم باشکوهی در استان برگزار می شود.

هشت یادمان دفاع مقدس هفته دولت در ایلام افتتاح می شود

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام نیز اظهار کرد: برنامه ها و مناسبت های ملی و دفاع مقدس در قالب ۴۳ هفته در استان مشخص شده است.

سرهنگ محمدحسین فولادی افزود: این مناسبت ها از فتح المبین شروع و به هفته شهید ختم می شوند، از ۱۰ روز قبل باید دستگاه های اجرایی برنامه های خود را اعلام کنند.

وی عنوان کرد: بنیاد شهید تعامل بسیار خوبی در برنامه های ملی با حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام دارد و سپاه استان پرچم دار برگزاری برنامه های دفاع مقدس در است.

فولادی افزود: ۲ هزار خانواده و پیشکوست دفاع مقدس در استان مورد تجلیل قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی های خوبی برای برنامه های سالروز آزادسازی مهران در نظر گرفته شده است، افزود: باید از این روز به بهترین شکل برای معرفی رشادت های مردم استان استفاده شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با اشاره به اینکه هشت یادمان دفاع مقدس در هفته دولت افتتاح می شود، افزود: زیرساخت های خوبی در یادمان های دفاع مقدس در استان ایجاد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار