مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد:

زیرساخت‌های فرهنگی هنری زیبنده پیشینه غنی فرهنگ مازندران نیست

ساری- رمضانی چابک گفت: با توجه به پیشینه غنی و ظرفیت فعال فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان مازندران اکنون این استان از نظر زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد که زیبنده نیست.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۷۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

زیرساخت‌های فرهنگی هنری زیبنده پیشنیه غنی فرهنگ مازندران نیست

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مهدی رمضانی چابک مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رفع دغدغه‌های معیشتی و رفاهی پرسنل حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: به دلیل حجم جمعیت شناور استان تلاش داریم افزایش سرانه فرهنگی را داشته باشیم.

رمضانی چابک از ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان رتبه یک کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیشینه غنی و ظرفیت فعال فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان مازندران اکنون این استان از نظر زیرساخت‌های فرهنگی هنری در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد که زیبنده نیست.

این مسئول با بیان اینکه همگرایی مجموعه‌های فرهنگی هنری را پیگیر هستیم، اظهار کرد: معتقدیم که تعالی با همراهی و همگرایی محقق خواهد شد.

رمضانی چابک با بیان اینکه تلاش دشمن به دامن زدن به واگرایی است، گفت: بدون توجه به حواشی به دنبال تحقق قانون و مرجعیت در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر فعال است و امید است دغدغه‌ها و انتظارات قشر شریف و ارزشمند اصحاب خبر و رسانه را شاهد باشیم، خاطرنشان کرد: قطعا با همگرایی و هم افزایی که بین مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق هنر دارد، مشکلات موجود در حوزه رسانه مرتفع خواهد شد./دفاع پرس


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار