مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران:

خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های اوقات فراغت نسل جدید ضروری است

ساری- مدیرکل ارشاد مازندران با اشاره به اینکه باید مخاطب شناسی داشته باشیم و براساس ذائقه برنامه ارائه شود، گفت:خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های اوقات فراغت نسل جدید ضروری است.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۹۴
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های اوقات فراغت نسل جدید ضروری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیین افتتاحیه اوقات فراغت تابستان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران "طرح ملی مسجد کانون نشاط" با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و جمعی از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

احسان آهنگر در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان که به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد، گفت: اوقات فراغت از بخش‌های مهم هر فرد و سرمایه ارزشمند و فرصت طلایی برای بروز و ظهور استعدادهای جوانان و نوجوانان است.
 
مدیر کل ارشاد مازندران افزود: نباید نگاه سطحی به موضوع اوقات فراِغت داشته باشیم و باید نگاه عمیق و ریشه‌ای و بسترساز برای افزایش نشاط در جامعه در تراز انقلاب اسلامی به دور از هر گونه گناهی را در کانون‌مساجد ایجاد کنیم.
 
آهنگر گفت: باید اوقات فراغت هدفمند باشد و چشم انداز داشته باشیم  و برای انجام هر اقدامی در عرصه های مختلف باید هدف و برنامه ریزی داشت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: اولویت دادن کیفیت بر کمیت مهمترین اصل است و نسل امروز به دنبال جذابیت و کیفیت است و از برنامه‌های سطحی و گزارشی جلوگیری شود و مخاطب شناسی داشته باشیم و براساس ذائقه برنامه ارائه شود.
 
وی افزود: خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها داشته باشیم و بدانیم نگاه نسل جدید متفاوت است و استفاده از نظرات و پیشنهادات نسل جدید در برنامه‌ها مهم است و باید از همه ظرفیت محلات و مساجد، هیات مذهبی، بسیج و کانون در برنامه‌ها  استفاده کرد.
 
آهنگر با بیان اینکه مسجد، در نظام اسلامی محور است و مهمترین سنگر انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد:  انقلاب از مساجد برخواست و در گام دوم انقلاب اسلامی باید برنامه‌ها عطف به مساجد باشد تا در افزایش معنویت نسل جدید گام بر داریم و اوقات فراغت ما برنامه و گامی برای تحقق تمدن اسلامی باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار