خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین؛

۶ هزار و ۵۵۳ دادرسی در استان به صورت الکترونیک انجام شد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته بیش از ۹۳ درصد از ابلاغ ها به صورت الکترونیک صورت گرفته و ۶ هزار و ۵۵۳ دادرسی نیز به صورت الکترونیک انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۳۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، علی شعبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت قوه قضاییه و با حضور دادستان عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای افزایش ارتباط مسوولان قضایی با عموم جامعه بیش از 145 میز خدمت در مساجد استان برگزار شده و در سال جاری نیز برنامه ریزی های لازم برای برگزاری 160 میز خدمت در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از 28 هزار ملاقات مردمی در مراجع قضایی ثبت شده و مسوولان قضایی و قضات بیش از 950 بار از زندان بازدید داشته اند.

شعبانی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 93 درصد از ابلاغ ها به صورت الکترونیک صورت گرفته، 269 مورد پابند الکترونیکی تحویل شده و 6 هزار و 553 دادرسی نیز به صورت الکترونیک انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته 264 زندانی دارای شرایط با کمک خیرین و3 هزار و 101 زندانی نیز با استفاده از ارفاقات قانونی به آغوش گرم خانواده بازگشته اند.

وی تصریح کرد: در 158 بازدیدی که توسط مسوولان قضایی استان از مراکز تولیدی و صنعتی صورت گرفت مشکل 45 واحد با ورود دستگاه قضا حل گردید و برای بیش از 6 هزار و 862 نفر اشتغال زایی شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته 1200 فقره درخواست و شکایت مردمی در استان ثبت شده و همه این گزارشات در کارگروه صیانت و ارتقا سلامت اداری مورد بررسی قرار گرفته است.

شعبانی اضافه کرد: کل اراضی زراعی مشمول کاداستر استان قزوین 426 هزار هکتار است که عملیات اجرایی و تثبیت آن از سال 1393 آغاز شده و بر اساس اقدامات انجام شده، تاکنون بیش از 43 درصد از اراضی ثبت و سنددار شده ، که 30 درصد از آن با اهتمام تمامی دستگاه ها و همکاری با دستگاه قضایی در سال 1401 انجام شده است.

وی افزود: همچنین بیش از 735 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان و 12 هکتار حریم رودخانه آزادسازی شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها