خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شجاعت این است که به خاطر خداوند و امنیت مردم این سختی‌ها را تحمل کنید، مقتدرانه و مظلومانه بایستید و اجازه ندهید، دشمن به هدف خود برسد و در واقع این کاری بود که نیروی انتظامی انجام داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۸۵
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همه مدیران و مسؤولانی که مستقیم و غیرمستقیم با نیروی انتظامی در ارتباط هستند صمیمانه از خدمات نیروی انتظامی تشکر می‌کنند و فرمانده نیروی انتظامی اصفهان یک فرمانده مومن، انقلابی، شجاع و دلسوز است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۷۶ جلسه شورای تأمین در استان داشتیم که سردار میرحیدری بدون استثنا در این جلسات حضور داشت.

جان‌نثاری با اشاره به اهمیت امنیت تصریح کرد: در ایام اغتشاشات فحاشی و بی‌احترامی‌هایی از سوی عده‌ای نسبت به نیروی انتظامی انجام ‌شد، اما آن‌ها در ماه‌های پایانی سال گذشته بیشتر از مواقع دیگر مقتدرانه و مظلومانه ایستادگی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: شجاعت این است که به خاطر خداوند و امنیت مردم این سختی‌ها را تحمل کنید، مقتدرانه و مظلومانه بایستید و اجازه ندهید، دشمن به هدف خود برسد و در واقع این کاری بود که نیروی انتظامی انجام داد.

وی با قدردانی از خانواده‌های نیروی انتظامی گفت: ساعت‌ها شاهد مردم‌داری سردار میرحیدری در شورای تأمین استان بودیم و حمایت‌های وی از کشاورزان و اصناف را فراموش نمی‌کنیم.

جان‌نثاری با اشاره به اینکه انسان می‌تواند با چهره نظامی روحیه رئوف، مهربان و دلسوز داشته باشد، بیان داشت: این ویژگی‌ها در تک تک سربازان نظام و نیروهای انتظامی قابل مشاهده است که برای جوانان دلسوزی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار