فرمانده سپاه دیلم:

دشمن در جنگ شناختی، باور و اعتقاد جامعه را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه‌صاحب‌الزمان (عج) دیلم گفت: امروز دشمن درجنگ شناختی باور و اعتقاد ما که همانا نظام مقدس جمهوری اسلامی است را مورد تهاجم قرار داده است .
کد خبر: ۹۵۲۱۶۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

دشمن در جنگ شناختی، باور و اعتقاد جامعه را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، سرهنگ پاسدار محمد سلیمی ظهر چهار شنبه در نشست با مدیران مدارس متوسطه اول و دوم دیلم با موضوع فضای مجازی و رسانه ضمن تأکید بر اهمیت فضای مجازی و سواد رسانه اظهار داشت: امروز دنیای واقعی جدا از فضای مجازی نیست و دنیای مجازی به حدی در زندگی افراد تأثیر گذاشته است که نیاز است به فلسفه، فرهنگ و مبنای آن پرداخت.

وی گفت: رویکردهای آموزشی در حال تغییر است، به ویژه کرونا شرایطی را فراهم کرد تا به مقوله آموزش مجازی و ارتباطات مجازی بیشتر تأکید شود، به همین دلیل نیاز است که مدیریت فضای مجازی با توجه به ماهیت خود بیشتر مدنظر قرار گیرد و ابعاد مختلف این فضا در بخش‌های روانشناسی، جامعه شناسی، امنیتی و … برای دانش‌آموزان، اولیا و فرهنگیان تشریح شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) دیلم افزود: اخلاق در فضای مجازی یکی از امور مهمی است که مدیران و معلمین مدارس به عنوان اولیای مدرسه باید در جهت دستیابی به آن پروتکل‌هایی تنظیم کنند چرا که در حال حاضر رسانه هم جزئی از دنیای مجازی شده است و برای جامعه بسیار مهم است که فرهنگ و بستر سازی درست انجام شود.

وی ادامه داد: دیروز جنگ توپ و اسلحه بود و امروز جنگ شناختی که هدف، باور و اعتقاد ما که همانا نظام مقدس جمهوری اسلامی است را مورد تهاجم قرار داده است.

سرهنگ سلیمی افزود: دشمن با تمام توان و عوامل خود در بحث شناختی را به کار گرفته است و می‌طلبد با شناخت بهتر و بیشتر فضای مجازی و سواد رسانه‌ای به جنگ دشمن رویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار