خبرهای داغ:
در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و غنی سازی اوقات فراغت نیروهای وظیفه برنامه بازدید از باغ گلها همراه با برنامه های فرهنگی با حضور نیروهای پایور گردان قرارگاه و وظیفه لشکر14 امام حسین (علیه السلام) در محل باغ گلهای اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۸۹
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و غنی سازی اوقات فراغت نیروهای وظیفه برنامه بازدید از باغ گلها همراه با برنامه های فرهنگی با حضور نیروهای پایور گردان قرارگاه و وظیفه لشکر14 امام حسین (علیه السلام) در محل  باغ گلهای اصفهان انجام شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات لشکر14 امام حسین (علیه السلام) در مورد این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی مدون شده در سال جاری توسط گردان پشتیبانی قرارگاه حضرت قاسم ابن الحسن(علیه السلام) و نظر فرماندهی محترم لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) جهت غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ایجاد شادابی و نشاط در بین نیروهای وظیفه ، اردوی تفریحی و فرهنگی بازدید از باغ گلها  در شهر اصفهان  برای این نیروها برگزار گردید.

این مسئول در ادامه افزود: مقام معظم رهبری بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند و در هیچ موضوعی مانند سربازی ما فرمان از سوی رهبر نداریم و این نشان می‌دهد که سربازان از دید رهبر از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است که در ادامه همچنین از غرفه های کتاب برپا شده در این محل  بازدید بعمل آمد.در این اردوی سه ساعته حدود یکصد نفر از نیروهای وظیفه در این اردوی تفریحی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها