حاجیه خانم گل بانو خوش باطن در شهرستان پاکدشت، مادر شهیدان قربانعلی و حاجی رضا صمدیان، از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۲۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، این مادر سرافراز که در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲ فرزند خود را در راه اعتلای ارزش های اسلامی تقدیم راه حق کرده بود، پس از عمری مجاهدت و پرچمداری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر شهید روز شنبه پس از بدرقه مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت، در گلستان شهدای شهر وزوان استان اصفهان به خاک سپرده شود.

شهید قربانعلی صمدیان بعنوان پاسدار در سال ۶۷ در عملیات مرصاد و شهید رضا صمدیان در دی ماه سال ۶۶ در ماووت عراق به شهادت رسیدند. پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده است.

(فیلم بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن لزومی امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه ثامن الحجج (ع) شهرستان پاکدشت، استاندار تهران، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان از منزل مادر شهید والامقام) 

https://basijnews.ir/00dwLP

خبرنگار میثم پاشنگ

ارسال نظرات