خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

حلقات صالحین باید در محرومیت‌زدایی‌ها و گروه‌های جهادی خودنمایی کنند/ حلقات صالحین باعث قوام و بصیرت‌افزایی در بسیج می‌شود

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه حلقات صالحین باید در محرومیت‌زدایی‌ها و گروه‌های جهادی خودنمایی کنند، عنوان کرد: اگر این اتفاق افتاد اثراتش را خواهیم دید.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۶۴
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین استان همدان که در سپاه ناحیه ملایر برگزار شد، با بیان اینکه تلاش‌های بسیار خوبی در حلقات صالحین صورت گرفته است، اظهار کرد: حلقات صالحین باعث قوام و بصیرت‌افزایی در مجموعه بسیج می‌شود.

وی افزود: اگر ما کار بصیرتی را انجام دهیم در بسیاری از موضوعات دیگر نیز نتیجه می‌گیریم بنابراین باید به گونه‌ای کادرسازی شود که فرد پای کار نظام اسلامی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه حلقات صالحین باید در محرومیت‌زدایی‌ها و گروه‌های جهادی خودنمایی کنند، عنوان کرد: اگر این اتفاق افتاد اثراتش را خواهیم دید.

وی ادامه داد: در بحث مطالبه‌گری نگاه ما شهرستانی است، در شهرستان مجامعی تشکیل می‌شود که هر ساله موضوعات اصلی شهرستان‌ها را کارشناسی و بررسی می‌کنند برای مثال در خصوص تنش آبی، عفاف و حجاب، نرخ جمعیت، طلاق و موضوعات مختلف که در آن جلسات از مسئولین دولتی هم حضور دارند.

سردار مجیدی گفت: در این جلسات اگر راهکاری ارائه می‌شود، سهمی هم برای سپاه و بسیج باشد یعنی این راهکار را با یکدیگر جلو ببریم تا بتوانیم حرکت عمیقی صورت دهیم.

وی افزود: یک برنامه سه ساله محرومیت‌زدایی با امضای توافق‌نامه صورت گرفته است که در آن ۱۵ هزار خانه برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و رزمندگانی که مشکل دارند، محقق شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اگر ما بتوانیم برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت، آبرسانی کنیم یک حرکت عظیم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه حلقات صالحین باید با بسیج سازندگی همکاری کنند تا بتوانیم کارها را عملیاتی کنیم، گفت: در هر حلقه صالحین برای کنگره شهدا نیز وقت بگذاریم و بچه‌ها و اعضای حلقه را با شهدا و آرمان‌های آنان آشنا کنیم و شهدا را به مردم بشناسانیم تا با عمل شهدا، رفتار شهدا و گفتار شهدا آشنا شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار