خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، نشست بصیرتی سیاسی و برنامه پرسش و پاسخ با سخنرانی استاد حجازی، با حضور پایوران و نیروهای بسیجی گردان 108 امام حسین(علیه السلام) درمحل ناحیه برخوار برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۷۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن بینش بصیرتی، نشست بصیرتی سیاسی و برنامه پرسش و پاسخ با سخنرانی استاد حجازی، با حضور پایوران و نیروهای بسیجی گردان 108 امام حسین(علیه السلام) درمحل ناحیه برخوار برگزار گردید.

فرمانده گردان108 امام حسین(علیه السلام) برخوار گفت : این برنامه در محل نمازخانه ناحیه برخواربا سخنرانی استاد حجازی برگزار و پایوران به همراه سربازان گردان درآن حضور داشتند .

این فرمانده گردان افزود: در این برنامه پایوران و سربازان  ناحیه شهرستان برخوار و همچنین پایوران گردان 108 امام حسین (علیه السلام) نیز حضور داشتند استاد حجازی ضمن تبیین مسائل روز، به سوالات و شبهات حاضران در مسائل مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی ، بین الملل و ..... پاسخ دادند.

استاد حجازی  در بیانات خود ضمن  اشاره به دشمنی دشمنان داخلی و خارجی ، به بیان ریشه مشکلات اقتصادی و فرهنگی پرداخت و سوالات حضار را در بخشهای مختلف پاسخ داد.

محور بیانات ایشان حول دو موضوع بیان شد، ابتدا به موضوع گذار تاریخی از گام اول به گام دوم انقلاب اشاره و در قسمت دوم سخنرانی خود پیرامون قدرت فرامنطقه ای ایران در حوزه های مختلف تبیین و تحلیل ارائه نمود.

در این برنامه سربازان وظیفه نیز حضور داشتند به شبهات ، مسائل و مشکلات جوانان بررسی، تبیین و پاسخ داده شد.

استاد حجازی در پایان فرمایشات خود پیرامون چند موضوع از جمله روابط ایران با کشور عربستان و مسئله جنگ اوکراین و همچنین ارتباط موثر و قوی دولت انقلابی با کشور های مختلف منطقه و جهان صحبت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار