سردار شفائی گفت: نقصی که در زمینه رسانه استان دیده می شود این است که انسجام مناسبی در جریان رسانه ای برای بروز و ظهور خدمات نظام به مردم وجود ندارد و ما نیازمند انسجام بخشی در این زمینه هستیم.
کد خبر: ۹۵۲۲۵۶۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با پیام تیرانداز، مدیرعمل خبرگزاری فارس کشور اظهار داشت: امروز رسانه در اولویت و خط مقدم جبهه مقابله با دشمنان است.

وی افزود: سال پیش همه مشاهده کردیم که دشمن با تمام توان به میدان آمد و از تمام ظرفیت رسانه ای خود برای ضربه زدن به کشور استفاده کرد که به حمدالله همچون دفعات پیش موفق نشد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این استان بنا به شرایط ویژه ای که دارد نیازمند نگاه ویژه رسانه ای است؛ سیستان و بلوچستان در اولویت توجه دشمنان هست و دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کشور از این نقطه گذاشته است.

سردارشفائی تصریح کرد: دشمن در سال های گذشته تمام توان خود را در فضای رسانه به میدان آورد تا بتواند حرکتی در استان سیستان و بلوچستان انجام دهد و ضربه ای به کشور وارد کند.

این مسئول ادامه داد: این مسئله بسیار مهم هست که دشمن با وجود اینکه با تمام توان به میدان آمده بود نتوانست به اهداف خود برسد و نتوانست مردم این استان را با خود همراه نماید.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ما به عنوان مدافعان انقلاب به لطف خدا در زمینه رسانه از ظرفیت های خوبی برخوردار هستیم و می توانیم با بهره گیری از این ظرفیت ها اقدام تاثیرگذاری را رقم بزنیم.

شفائی تاکید کرد: بنا به تعبیر حضرت آقا این منطقه تنگه احد نامگذاری شده که نشان می دهد ایشان توجه ویژه ای به این منطقه دارند؛ البته نگاه کشور به استان سیستان و بلوچستان بسیار ویژه می باشد و توسعه این استان در دستور کار مسئولین می باشد.

وی افزود: در زمینه جهاد خدمت اقدامات خوبی در سیستان و بلوچستان صورت گرفته که نیازمند نگاه رسانه ای به این هست تا این خدمات که برای مردم صورت می گیرد برای آنان تبیین شود.

فرمانده سپاه سلمان همچنین گفت: نقصی که در زمینه رسانه استان دیده می شود این است که انسجام مناسبی در جریان رسانه ای برای بروز و ظهور خدمات نظام به مردم وجود ندارد و ما نیازمند انسجام بخشی در این زمینه هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار