خبرهای داغ:

سرکشی و بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود از بخش بیارجمند + تصاویر

شاهرود_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود و هیات همراه از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج بخش بیارجمند بازدید و نظارت کردند.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۲۱
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهرود و هیات همراه با حضور در بخش بیارجمند در جمع شورای حوزه‌های بسیج مساجد و محلات مالک اشتر و بسیج خواهران فضیلت حضور یافتند و ضمن ارزیابی عملکرد از زحمات آن‌ها تشکر کردند.
همچنین مسئولین با امام جمعه بیارجمند دیدار و گفتگو کردند و در جمع شورای پایگاه‌های حضرت مریم (س) خواهران و سیدالشهدا برادران این شهر نیز حاضر شدند و ضمن بررسی عملکرد پایگاه‌ها از تلاش‌های آن تشکر نمودند.
در ادامه این سرکشی و یازدید‌ها مسئولین سپاه شهرستان در جمع شورای پایگاه‌های شهید بروجردی برادران و سمیه خواهران روستای خانخودی حضور یافتند و با خانواده شهید دانش آموز حسن عامری در این روستا حضور یافته و از این خانواده تفقد کردند.
همچنین فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و معاونت‌های ستادسی در جمع شورای پایگاه‌های مسلم بن عقیل برادران و حضرت معصومه (س) خواهران روستای دزیان نیز حضور یافته و ضمن بررسی عملکرد پایگاه‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها از زحماتشان تقدیر نمودند.
این سفر یکروزه در راستای نظارت و سرکشی از حوزه‌ها و تعدادی از پایگاه‌های بسیج این بخش انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار