به گفته‌ی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی ارزش‌های انسانی، مکاتب غربی و اخلاقی غربی توسط انقلاب اسلامی به چالش کشیده شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۳۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی در مصلی رشت با بیان اینکه شهید دکتر بهشتی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و منافقین فضای تبلیغاتی مسمومی را علیه شهید بهشتی ایجاد کردند که همین امر منجر به ترور این شهید توسط منافقین کور دل شد. 

وی با اشاره به تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در به چالش کشیدن سیاست‌های استکبار در ایران گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی ارزش‌های انسانی، مکاتب غربی و اخلاقی غربی توسط انقلاب اسلامی به چالش کشیده شد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، شهادت آیت الله دکتر بهشتی را رویارویی جبهه حق با جبهه کفر دانست و بیان کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ۲ جبهه لیبرالیسم و کومونیسم در جهان حکومت می‌کردند ولی امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب نشان داد که می‌توان در مقابل فرهنگ غرب و لیبرال دموکراسی و سوسیالیست شرق ایستادگی کرد. 

ادیانی با بیان اینکه امام خمینی و یارانش همچون شهید بهشتی به کانون مبارزه با سلطه‌گران تبدیل شدند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به همه فهماند که جنگ واقعی میان سلطه‌گران و اسلام است. 

وی با تاکید بر لزوم دشمن‌شناسی در جامعه توسط متولیان و مسؤولان فرهنگی کشور گفت: یکی از دلایل ایجاد حادثه تروریستی در روز هفت تیر، عدم دشمن‌شناسی عده‌ای بی‌بصیرت بود لذا تا مادامی که تنها راه ایستادگی در مقابل مجامع غربی، دشمن‌شناسی است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره اهداف شوم دشمن و منافقین‌تر ترورهای دهه ۶۰ در کشور افزود: نقشه دشمن از ترورهای دهه ۶۰،حذف چهره‌های مهم و تاثیرگذار جمهوری اسلامی از جمله شهید باهنر، رجایی و بهشتی بوده است.

ادیانی، سکوت مدافعین دروغین حقوق بشر را نماد مظلومیت جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: گروه‌های مدافع حقوق بشر در دهه ۶۰ و در دورانی که ۱۷ هزار نفر در این کشور توسط منافقین ترور شدند سکوت کردند.

وی با تاکید بر تبیین دلایل ترورهای سال ۶۰ توسط منافقین گفت: بزرگترین درس حادثه هفتم تیر این است که دشمن هیچ گاه دست از دشمنی بر نمی‌دارد و تا زمانی که نظام ما الهی و ولایی است دشمن به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار