سردار آبسالان گفت: مقوله ورزش و آمادگی جسمانی در نیروهای مسلح یک ضرورت و اولویت است که باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۳۴۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵

سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت ایام دهه اول ماه ذی الحجه و یاد و خاطره امام راحل و استمداد از روح بلند شهدا افزود: بحث ورزش در سطح نیروهای مسلح یک ضرورت و اولویت بسیار مهم می باشد، چرا که یک رزمنده باید اولین مولفه آمادگی رزمی یعنی آمادگی جسمانی را داشته باشد و بتواند به کارهای عملیاتی خود بپردازد.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سپاه پاسداران مستلزم حفظ آمادگی خود می باشد که در این راستا برنامه های متعددی در حوزه آمادگی جسمانی و ورزش های عمومی و تخصصی در سطح سپاه و بسیج در حال انجام است که در طول هفته این برنامه ها اجرا می شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار آبسالان با اشاره به برنامه های ورزشی تخصصی گردان های بسیج گفت: اتفاقاتی که در سال گذشته در کشور رخ داد، ضرورت آمادگی جسمانی در بین پاسداران و بسیجیان بیش از پیش احساس شد و سپاه پاسداران برای انجام ماموریت ذاتی خود، اقدامات مهمی در حوزه های عمومی و تخصصی ورزش در حال انجام دارد.

این مسئول بیان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی تعداد زیادی از کارکنان پایور و بسیجی توانسته اند در رشته های تیراندازی، فوتسال و آمادگی جسمانی در سطح کشور حائز مقام شوند که این روند همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: برنامه های ورزشی در سطح گردان های بیت المقدس، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و کوثر خواهران به صورت مستمر ادامه دارد و امسال استان ما در بخش کوهنوردی نیز میزبان بسیجیان کل کشور می باشد که قرار است به لطف و عنایت خداوند متعال در شهریور ماه قله تفتان را فتح کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار