مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور سندی بر جنایات مدعیان حقوق بشر است.
کد خبر: ۹۵۲۴۲۹۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور در همایش محوری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زاهدان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا بیان کرد: اگر در تاریخ چهل و چند ساله انقلاب بنگریم می‌بینیم که در طول تاریخ استکبار به‌ویژه آمریکا جنایت‌ها و اقدامات شرورانه زیادی را نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا انجام داده است.
 
وی افزود: در جهان خون هر انسان مظلومی که ریخته می‌شود دست خبیث امریکا در آن شریک است.
 
اکبرپور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنایت‌های آمریکا بیان کرد: اگر وقایع و رخدادهای تاریخی   ۶ تا ۱۲ تیرماه را بنگریم ادعای دروغین حقوق بشر امریکا برای همه روشن می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه امریکا خوی حیوانی و گرگ‌صفت دارد اظهار کرد: از گرگ نمی‌توان انتظار داشت که مثل میش رفتار کند، امکان ندارد خوی استکباری آمریکا با حقوق بشر  مطابقت داشته باشد.
 
اکبرپور افزود: برای اثبات جنایات امریکا نیاز نیست در دنیا و منطقه بنگریم؛ بلکه اگر فقط به جنایات آن در ایران بپردازیم ادعای دروغین حقوق بشر امریکایی به‌وضوح آشکار است و نمونه بارز آن بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور که سندی بر جنایات استکبار و به‌ویژه امریکا است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان  بیان کرد: بالاترین فروش تسلیحات نظامی ۴۶/۵ درصد بودجه نظامی برای آمریکا است، ۷۳درصد بودجه نظامی آمریکا بالا‌تر از ایران و ۱۳ برابر روسیه و ۷درصد بیشتر از چین است که بیانگر ضد جامعه بشری بودن آمریکا است.
 
اکبرپور عنوان کرد: منافقین که توسط آمریکا خلق شدند  جنایات بزرگی را در کشور رقم زدند از جمله شهادت شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و بسیاری از بزرگان که خون پاک این شهدای مظلوم را بر زمین ریختند.
 
وی با اشاره به اینکه آمریکا پرچم‌دار جنایت‌های جهانی است گفت: آمریکا برای همیشه  استکبار است، نباید نشخوار‌کننده تفکرات و سیاست‌ها‌ی آن‌ها باشیم، از برخی افراد که دوست می‌پنداشتیم توقع هم صدایی با منافقین، تجزیه‌طلب‌ها، اوپوزوسیون‌ها  را نداشتیم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به ۱۲ تیرماه سالروز حمله موشکی ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: این جنایت امریکا یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ کشور به شمار می‌رود.
 
وی ادامه داد: مقامات امریکا با گستاخی تمام مدال شجاعت بر گردن ناخدای این ناو انداختند و حمایت رسمی خود را از این جنایت اعلام کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار