زنجان -مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره ضمن محکوم کردن قرآن سوزی توسط یک افراطی کشور سوئد گفت: قرآن مهم‌‌ترین سند تاریخى براى مسلمانان و پیروان این كتاب آسمانى است، قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است و توهین به مقدسات دینی و اِعمال رفتارها و مقررات اهانت‌آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است.
کد خبر: ۹۵۲۴۳۰۱
|
۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

 

قرآن مهم‌‌ترین سند تاریخى براى مسلمانان و پیروان این کتاب آسمانى است/ دولت سوئد باید پاسخگویی میلیون‌ها مسلمان در جهان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام محمدی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی توسط یک افراطی کشور سوئد گفت: قرآن مهم‌‌ترین سند تاریخى براى مسلمانان و پیروان این کتاب آسمانى است، قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است و توهین به مقدسات دینی و اِعمال رفتارها و مقررات اهانت‌آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اینکه همه جهان‌ اسلام اهانت به کتب‌آسمانی و ⁧ قرآن‌کریم را قویا محکوم می‌کند افزود: اجازه دادن در اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌کریم با هر توجیهی از سوی کشور سوئد و هر کشوری که بر آن دامن بزند پذیرفته نیست.

محمدی گفت: هتک حرمت به قرآن یک جنایت کاملا غیرقابل قبول و تحریک آمیز نژادی است و دولت سوئد مسئول این جنایت است و باید نسبت به افکار عمومی میلیون ها مسلمان پاسخگو باشد.

وی گفت: آنچه مسلم است اینکه این کار زشت و نازیبا از نظر همه مسلمانان و امت اسلام محکوم است و مورد تنفر همه مسلمانان است بلکه این اعمال سخیف توهین به همه ادیان الهی و آسمانی محسوب می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: این اهانت ها و توهین ها به قرآن کریم ذره ای خلل در اراده مسلمانان در مبارزه با لیبرال جهان خوار غربی و ایادی استکبار و ظلم و هم پیمانانش نخواهد داشت و امت اسلامی این مسیر را تا پایان کامل ظلم و ستم ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار