در این پیام آمده است: غدیر تداوم رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۶۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درتیپ ۱۸ الغدیر به مناسبت عید سعید غدیر پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام :

:بسم الله الرحمن الرحیم
"الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیر المومنین (ع) "غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند، غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.
غدیر، تجلی خواست خالق، روح آفرینش، برانگیزاننده ستایش و دست‌های بلندی است که انسان خاکی را به افلاک می‏ کشاند.
غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزش‌های نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا گردد.
غدیر تداوم رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر عید پیمان و میثاق و عهد است. غدیر عید عدالت و رهبری است.
بنده از طرف تمام الغدیریان با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم ولایتمداراستان یزد، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
حجت السلام حسین ملایی /

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار