خبرهای داغ:
شانیان خبر داد

صدور ۲۰۰ پروانه صنعتی و بهره برداری در همدان

همدان-مدیر‌کل صمت استان همدان با بیان اینکه امروز ما شاهد این هستیم که باور کارآفرینی در استان ما فضای مطلوبی دارد، گفت: در دولت سیزدهم بالغ بر ۲۰۰ پروانه صنعتی و بهره برداری صادر شده که کار کمی نیست.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۸۳
|
۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
صدور ۲۰۰ پروانه صنعتی و بهره برداری در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد شانیان در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که در هتل باباطاهر همدان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر و دهه تولید و تجارت اظهار کرد: به گفته فعالین عرصه تولید و تجارت فضای استان در حوزه تولید و تجارت بی‌سابقه است و اغلب زحمات بر دوش بخش خصوصی است.

وی از فعالین عرصه تولید به عنوان افسران و رزمنده‌ها جنگ اقتصادی یاد کرد و افزود: فعالین حوزه صنایع، معادن و بازار استان جزء محجوب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین فعالین هستند.

مدیر‌کل صمت استان همدان با بیان اینکه امروز ما شاهد این هستیم که باور کارآفرینی در استان ما فضای مطلوبی دارد، عنوان کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر ۲۰۰ پروانه صنعتی و بهره برداری صادر شده که کار کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه  کل پروانه‌های استان همدان حدود یک هزار و ۲۰۰ است، گفت: بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید برگشتند که نشان از یک نشاط خوب در عرصه تولید در استان است.

شانیان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: از این تعداد ۲۶ طرح اثر‌گذار در استان داریم.

وی با بیان اینکه ۹۰ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع در استان برگزار شده که حدود ۴۰۰ مصوبه داشته و همدان جزء پنج استان برتر و اثرگذار کشور است، ابراز کرد: گره‌هایی که در حوزه‌های مختلف چندین سال باز نشده و معطل مانده بود، مانند مزایده معدن که چندین سال برگزار نشده بود، امروز شاهد برگزاری دوباره آن هستیم.

مدیر‌کل صمت استان همدان با تأکید بر اینکه در بخش صادرات ما بیش از ۲۰۰ درصد در سال ۱۴۰۱ رشد داشتیم، یادآور شد: امروز فضای استان فضای بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه برای شروع فعالیت سرمایه‌گذار زیرساخت‌های توسعه خوبی داریم، ادامه داد: قبول داریم در عرصه تولید، مشکلات زیاد است اما رو به رشد حرکت ‌می‌کنیم.

شانیان با بیان اینکه امروز فضای سرمایه‌گذاری و عرصه تولید در استان، فرصتی است که بتوانیم به آن قله‌ای که مدنظر و شایسته مردم همدان است، برسیم، خاطرنشان کرد: این مهم به همت مردم، فعالین بخش خصوصی، تدبیر استاندار، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های نظارتی و ... میسور خواهد بود که یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

در ادامه روحانی‌منش رئیس ستاد دیه، زارعی رئیس خانه صمت معدن استان همدان، شفیعی نماینده صنعتگران استان، مرتضایی رییس اتاق بازرگانی و رییس خانه معدن به بیان مطالب خود پرداختند و دغدغه‌های فعالین عرصه صنعت، معدن، تجارت راه بیان کردند.

در پایان این آیین از فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، صنعتگران برتر، پیشکسوتان صنعت و کارمندان نمونه حوزه صنعت و معدن استان همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار