فرمانده ناحیه مقاومت قائم‌شهر:

زنده نگه داشتن عید غدیر وظیفه همه مسلمانان جهان است

ساری- فرمانده ناحیه مقاومت قائم شهر گفت: مسئله‌ غدیر جزو مسائلی است که به جامعه‌ی اسلامی کمک میکند و بخصوص زنده نگه داشتن این عید بزرگ وظیفه‌ای دینی بر گردن همه‌ی مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۵۲۵۱۰۹
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

نگه داشتن عید غدیر وظیفه همه مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندارن، فرمانده ناحیه مقاومت قائم‌شهر با صدور پیامی از خادمین جشن بزرگ "مهمانی پدرانه" به مناسبت عید غدیر تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

اهمیت بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عیدغدیرخم برهمگان مبرهن است و جا دارد به نوبه خودم از خادمین و دست اندرکاران ستاد مردمی بزرگداشت جشن بزرگ غدیر در شهرستان قائم‌شهر ، موکب داران ، هیئات مذهبی و همچنین بسیجیان ، ادارات و دستگاه های این شهرستان که برای برپایی مراسمی بزرگ و به یادماندنی تلاش کردند قدردانی نمایم.

طبق فرمایش امام خامنه ای "مسئله‌ی غدیر جزو مسائلی است که در پیرامون آن فکر کردن، امروز به جامعه‌ی اسلامی و بخصوص به مردم و کشور ما خیلی کمک میکند برای اینکه راه درست حرکت را گم نکنند." لذا زنده نگه داشتن این عید بزرگ وظیفه‌ای دینی بر گردن همه‌ی مسلمانان جهان است و بنده نیز به خود میبالم که جشنی با عظمت را توانستیم در کنار همدیگر و با اتحاد و همدلی بین محله‌های شهرستان قائم‌شهر با عنوان محله‌های مهدوی برای باشکوه‌تر شدن مراسم #مهمانی_پدرانه قدمی برداریم‌.

درپایان،بار دیگر به نوبه‌ی خود از همه‌ی افرادی که در این مراسم قدم برداشتند و یا شرکت کردند تا دل مردم فهمیم قائم‌شهر شاد شود، تشکر و قدردانی بعمل می‌آورم.

سرهنگ دوم پاسدار محمّدباقر قزلباش
فرمانده سپاه شهرستان قائم‌شهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار