مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری در گفتگو با بسیج:

غدیر استمرار حکومت انبیاء تا حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ساری با اشاره به اینکه فلسفه غدیر استمرار حکومت انبیاء تا حکومت جهانی حضرت حجت (عج) است، گفت: ایران اسلامی با پیروی و الگوبرداری از مکتب علوی پیچ های تاریخی سختی را پشت سرگذاشته است.
کد خبر: ۹۵۲۵۲۳۱
|
۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

غدیر استمرار حکومت انبیاء تا حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است

خبرگزاری بسیح، حجت الاسلام سید خلیل یوسف نژاد امروز درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک عید امامت و ولایت،فلسفه غدیر را استمرار حکومت انبیاء تا حکومت جهانی حضرت حجت(عج) بیان کرد و گفت : نبی مکرم اسلام با معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشینی خود نه تنها امر الهی را اجرا کرد بلکه به کل بشریت آزادیخواه نشان داد امیرالمومنین، برگزیده خداوند برای امر خطیر امامت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری افزود: پرچم ولایت از آدم تا خاتم بدست برترین انسانها قرار داشت ودر روز بزرگ غدیر این پرچم بدست مردی از امت رسول لله قرارگرفت که از هر لحاظ نمونه و الگوست،چه در میدان نبرد،چه در خانه و خانواده چه در برخورد با زیردستان، چه در حکومت داری وبویژه در عبادت و بندگی خداوند متعال.

حجت الاسلام یوسف نژاد خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با پیروی و الگوبرداری از مکتب علوی پیچه ای تاریخی سختی را پشت سرگذاشته است،گر چه در این مسیر مرارت ها و مشکلات بزرگی دیده است اما برای امت حزب الله در رسیدن به هدف تمام مشکلات هموارمی گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار