نشست ویژه عفاف و حجاب در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران،با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۹۹
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نشست ویژه عفاف و حجاب در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، برگزار شد ؛ در این جلسه که سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ، معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان دستگاه‌ها ، تشکل‌ها و فعالان مردمی حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تبیین اهمیت روز ۲۱ تیر به عنوان نماد استقامت ملت ایران در دفاع از عفت و غیرت و جلوه‌ای از رذالت وخباثت رژیم پهلوی یاد کرد و از شهدای مظلوم مسجد گوهرشاد تجلیل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، افزود: در دفاع از حجاب و عفت بانوان، باید زنان و دختران پاکدامن علمدار باشند.

وی ضمن گرامیداشت این روز از اجتماع بزرگ عفاف وحجاب روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در میدان امام حسین(ع) تهران خبر داد.

محمودی از خانواده‌ها خواست با شکوه هر چه تمام‌تر در این اجتماع شرکت کنند و خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان تهران نیز مراسم مشابهی برگزار می‌شود.

سردار حسن‌زاده -فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص)- نیز با تجلیل از بانوان کشور و پایبندی اکثریت مردم به اصول و مبانی اسلامی حضور مردم در صحنه و پیگیری مطالبات به صورت منطقی را از ضرورت‌ها دانست و بر حضور پرشور بانوان در تجمع ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار