فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک از اجرای ۸۰ عنوان برنامه شاخص به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان قرچک خبر داد و گفت: این برنامه ها از سوی حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۴۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

 

 

به گزارش خبرنگار سپاه سیدالشهدا خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهارداشت : از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب که با شعار محوری (حجاب ،مطالبه جهانی ، امنیت  اجتماعی ) بیش از ۸۰ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان قرچک برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه پیاده روی و تجمع خانوادگی مدافعان حریم خانواده روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود ، ادامه داد: به همین مناسبت نشست های برون سازمانی با موضوع حجاب و عفاف و نشست درون سازمانی به منظور هماهنگی با پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها در این خصوص برنامه‌ریزی شد.

 

 فرمانده سپاه ناحیه قرچک با اشاره به اینکه گرامیداشت این روزها مصادف با سالروز کشف حجاب است، بیان کرد: امروزه یکی از اهداف اصلی دشمنان کمرنگ کردن حجاب و از بین حیا و عفت در زنان و مردان شده است.

وی با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های کاری سپاه ناحیه قرچک محسوب می‌شود، افزود: خبرنگاران می‌توانند در انتقال برنامه ها ، اقدامات ، امید و انگیزه به مردم نقش بسزایی داشته باشند.

سرهنگ سلطانی تاکید کرد: هفته عفاف و حجاب از ۱۷ تیرماه آغاز می‌شود و اهم برنامه های هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت به شرح ذیل میباشد :

برگزاری همایش عظیم پیاده‌روی خانوادگی با عنوان «مدافعان حریم خانواده» باحضور پرشور آحاد مردم شهرستان قرچک

برگزاری نمایشگاه شهرستانی " عفاف و حجاب  " در محل نمایشگاه دائمی شهرستان قرچک به مدت ۱۰ روز از ۲۰ الی ۳۰ تیر ماه

صدور بیانیه هفته عفاف و حجاب توسط کلیه حوزه های مقاومت و بسیج اقشار

برگزاری همایش،  نشست و کارگاه با عناوین " طلایه داران عفاف و حجاب " ، زیست عفیفانه، شکوه حیا ، دختران تمدن ساز ، و... همراه با تجلیل از بانوان محجبه و موفق در تمامی عرصه های فرهنگی ، هنری ، علمی و ورزشی و...

برقراری جریان امر به معروف و نهی از منکر مردمی با محوریت تیم های تذکر لسانی حوزه و پایگاه های مقاومت در معابر عمومی ، مراکز خرید و...

جریان سازی زیست عفیفانه در فضای مجازی با محوریت کلیه شبکه های اجتماعی از طریق تولید محتوای تخصصی و فاخر در موضوعات حیا و عفاف .

فضاسازی فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب در اماکن عمومی و معابر پرتردد شهرستان.

 برگزاری دورهمی های خانوادگی با حضور خانواده های متدین در پارک ها و تفرجگاه‌های شهرستان با هدف تغییر ترکیب جمعيتی .

اهدای خون به نیابت از شهدای مسجد گوهرشاد به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گوهر شاد.

 برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم  به نیابت از شهدا.

 برگزاری مسابقات مختلف علمی،  فرهنگی،  هنری ، ورزشی با محوریت عفاف و حجاب

دیدار با دختران شهدای مدافع حرم و تبدیل دستاورد دیدار ها با محوریت خاطرات شهدا در قالب های فرهنگی هنری

برپایی غرفه های " یک حس خوب " و دورهمی های دخترانه " کافه گفتگو" حوزه های مقاومت خواهران

 اجرای گروه های سرود و تئاتر با محوریت عفاف و حجاب به صورت میدانی در سطح شهرستان و ...

ارسال نظرات
آخرین اخبار