به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیک‌شهر، تعداد 2000 پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۵۹۸۷
|
۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیک‌شهر، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نیک‌شهر گفت: عید غدیر روزی است که رسول خدا (ص)، حضرت علی (ع) را به‌عنوان پرچم‌دار برای مردم برافراشت و جانشین خود را معرفی و به‌عنوان سپاسگزاری از خدای بزرگ آن روز را روزه گرفت و آن روز، روز روزه‌داری و عبادت و طعام دادن و به دیدار برادران دینی رفتن و روز کسب خوشنودی خدای مهربان و به خاک مالیدن بینی شیطان است.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی افزود: علی بن ابی‌طالب (ع) ضمانت کرده است هر کس برای‌خدا در روز غدیر وام دهد، خداوند چندین برابر به او خواهد داد و روایت است در روز عید غدیر بهترین لباس خود را بپوشید، عطر بزنید، به فرزندانتان هدیه دهید و بهترین غذای سال خود را بخورید و امیرالمؤمنین (ع) ثواب اطعام یک نفر در شب عید غدیر را برابر با ثواب اطعام یک میلیون پیامبر دانسته، ثوابی که برای اطعام در هیچ زمان دیگری ذکر نشده است.

وی عنوان کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم طرح طبخ 2000 پرس غذای گرم توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه نیک‌شهر با همکاری کمیته امداد شهرستان نیک‌شهر اجرا و در بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار