خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، گفت: وظیفه ما به عنوان افسر جهاد تببین، ایجاد امید در دل مردم است. مسؤولان نیز با عملکرد خودشان باید این امیدواری را ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۵۲۶۰۶۷
|
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله صادقی مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر اظهار داشت: در تاریخ اسلام و تحولات اسلام و مسلمین چندروز مهم داریم که یکی از آن ایام مبعث پیامبر است که اسلام در این روز متولد شد و پیامبر به واسطه این روز ذائقه‌ها را تغییر داد و بی غیرتی را تبدیل به غیرت و بی‌حیایی را به حیا تنبلی را به مجاهدت و کوشش تبدیل کرد.

وی افزود: پیامبر ذائقه شرک و بت پرستی را به خداپرستی و یگانگی، تسلیم و ذلت را به مقاومت و ایستادگی در مقابل ناملایمات، ناامیدی را به امید و امیدسوزی را به امیدسازی تبدیل کرد، امام خمینی(ره) نیز مسیر پیامبر را بعد از انقلاب اسلامی ادامه داد، هر چند که دشمن در تلاش است که مقاومت، حیا و غیرت را از مردم سلب و ذائقه مردم را تغییر دهد.

صادقی تصریح کرد: یکی دیگر از روزهای مهم اسلام غدیر است که می‌توان روز احیای اسلام، روز رشد و تعالی اسلام دانست، اسلامی که توسط پیامبر متولد شده باید آبیاری شود و امیدی برای حرکت داشته باشد و توسعه پیدا کند و روز غدیر روز ثابت نگه داشتن اسلام است. 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه حزب‌الله و حزب‌شیطان دو حزبی است که وجود دارد و حزب سومی وجود ندارد، افزود: اگر کسی مسیر امامت و نبوت و ولایت را ادامه داد و به دنبال اصلاحات در جامعه بود، جز افراد خوشبخت و سعادت‌مند جامعه است، اما اگر کسی امامت و ولایت را رها کرد، سرنوشتش مانند سرنوشت بت پرستان می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل زنده نگه داشتن اسلام است که ائمه اطهار(ع) سفارش کردند که غدیر را بزرگ بشماریم و اگر به دنبال غدیر نباشیم، عاشورا به پا می‌شود و شد. 

صادقی بیان کرد: غدیری‌ها امامت را رها کردند و امام را تنها گذاشتند و جنگ شناختی و ترکیبی و عملیات روانی رخ داد، اتفاقاتی که امروز هم می‌‌افتد اما وسعت آن امروز بیشتر است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: عاشورا سومین روز تاریخ ساز اسلام است، غدیر که تمام می‌شود، بیرق‌ها و پرچم‌های عزا در شهر نصب می‌شود و شهر سیاه‌پوش می‌شود؛ با شروع عزاداری و سیاه پوش شدن مردم ناامیدی در دل به وجود می‌آید به همین دلیل جشن گرفتن در روز غدیر تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خود را باید برای روز ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم، ادامه داد: اگر صداقت، روراستی، غیرت حیا دست و دل بازی، شجاعت جهاد و مبارزه با استکبار، مقاومت و امیدواری در جامعه جریان داشته باشد، جامعه آماده ظهور شده است.

صادقی با تأکید بر اینکه وظیفه ما به عنوان افسر جهاد تببین، ایجاد امید در دل مردم است، خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز با عملکرد خودشان باید این امیدواری را ایجاد کنند، امیرالمؤمنین(ع) می‌فرماید ویژگی یک مدیر عجله نداشتن و خیرخواه بودن، است که باید در مسؤولان خود شاهد این ویژگی‌ها باشیم.

به گزارش بسیج، در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام سیدهانی موسوی تقدیر و تجلیل و حجت‌الاسلام محمدحسین مسعودیان به عنوان مسؤول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر معرفی شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار