خبرهای داغ:
به همت علمی و پژوهشی پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر، حوزه صاحب الزمان (عج) رامهرمز، به منظور ترویج کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کتاب در محل مسجد ولیعصر افتتاح نمود.
کد خبر: ۹۵۲۶۳۸۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز،  این نمایشگاه کتاب که از آثار همچون تاریخی، اعتقادی، سیاسی، روشنگری، احکام، اخلاقی، زندگینامه و وصیت نامه شهدا و... برخودار است، ویژه نوجوان و جوان و عموم در مسجد بر پا شد. 

 

ابولفضل بیگدلی مسئول علمی و پژوهشی پایگاه ولیعصر در گفتگو با خبرنگار بسیج رامهرمز، از نام و اهداف نمایشگاه سخن گفت و اذعان کرد: نمایشگاه کتاب بنام یکی از شهدای شهرمان، شهید عبدالحسین گندمی مزین شد و هدف از برپایی آن را لزوم اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی طبق فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم این مهم بیان نمود. 

 

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه از مورخ ۲۰ تیرماه به مدت یک هفته همه روزه بعداز نماز مغرب و عشا در این مکان دایر می باشد.  

 

حجت الاسلام فاضلی امام جمعه موقت شهرستان رامهرمز نیز ضمن قدردانی از تلاشهای پایگاه بسیج ولیعصر گفت:  در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با توانی که در این مردم فرهنگ پرور وجود دارد باید مضاعف شود. 

حجت الاسلام فاضلی یادآور شد: امروز باید در ترویج کتاب و کتابخوانی و ارتقاء سطح آگاهی جوانان و نوجوان در تمامی زمینه ها، به ویژه در زمینه تاریخ شناسی، روشنگری و خط شهدا تلاش شبانه روزی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار