بسیج جامعه زنان شهرستان میرجاوه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:
کد خبر: ۹۵۲۶۹۶۰
|
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو جلباب‌ها (روسری‌های بلند) خود را بر خویش فرو افکنند، این کار برای اینکه (از کنیزان و آلودگان) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است و (اگر تاکنون خطا و کوتاهی از آنها سرزده) خداوند همواره غفور و رحیم است. (احزاب/59)

بدون شک هر آنچه که در جوامع اسلامی مهم می‌باشد، دشمنان به دنبال تخریب آن می‌باشند. دشمنان اسلام بعد از اینکه به نتیجه رسیدند که دیگر نمی‌توانند با جنگ سخت بر جوامع اسلامی غلبه پیدا کنند، به دنبال تخریب اصول و بنیادهای فرهنگی - اجتماعی می‌باشند و در این میان به این نتیجه رسیده‌اند که حجاب دامنه‌ای عظیم و ریشه‌ای مهم در جوامع اسلامی دارد و تخریب آن به معنای تخریب تمام بنیان یک جامعه اسلامی می‌باشد و همین که دشمن بتواند اصل حجاب و عفاف را از بین ببرد، توانسته است بر آن جامعه غلبه پیدا کند.

امروزه مسئله حجاب و عفاف از احکام ضروری اسلام است که عموم مسلمانان و حتی سایر ادیان نیز بر آن تأکید دارند؛ زیرا حجاب وسیله‌ای برای صیانت از گوهر والای عفاف و پاک‌دامنی زن مسلمان و نیز بالابردن شأن و شخصیت اوست و موجب می‌شود افراد هوسران جرأت نکنند به حریم یک زن جسارت کنند و به دید شهوت به او بنگرند.

بی‌تردید آحاد افراد جامعه اسلامی تکلیف دارند که با تأسی از روش و سیره ائمه معصومین علیهم‌السلام در راستای توسعه و ترویج این فرهنگ اصیل دینی، خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان و پاسداشت خون هزاران شهیدی که در این راه هستی خود را فدا کرده‌اند، اجازه ندهند حجاب زنان و عفاف مردان ایرانی دست‌مایه بازی‌های شوم سیاسی استعمارگران و استبداد پیشگان قرار گیرد.

ما بانوان شهرستان میرجاوه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای گران‌قدر مسجد گوهرشاد، با یقین به این اصل مهم که جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ به داشتن مردان و زنانی متدین و پایبند به اصول اخلاقی و دینی شهره بوده و هست، برای تمامی زنان پاک‌سرشت و مردان باغیرت این مرزوبوم، از خداوند منان سلامتی و موفقیت مسئلت داریم. ان‌شاءالله که در پناه خداوند متعال، عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مردمان این دیار همواره از گزند آفات و دسیسه‌های معاندان نظام محفوظ و در امان بمانند تا بتوانیم پرچم اسلام را به صاحب اصلی‌اش تحویل دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار