حجاب یادگار حضرت فاطمه زهرا(س) است و عامل تحکیم خانواده و مانع از آسیبهای اجتماعی بانوان شهرمان بدانند که حجاب نشانه عزت اجتماعی است و امنیت روانی اطرافیان را به دنبال دارد و هم بر زنان و هم بر مردان لازم است.
کد خبر: ۹۵۲۷۱۶۵
|
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، هفته عفاف وحجاب بهانه‌ای شد تا گروه جهادی شهید خالقدادی پایگاه مائده با یکی از بانوان موفق و فعال پایگاه که به عنوان مامای برتر کشوری معرفی شده بود، به گفتگو بپردازند.
بانوی فعال بسیجی: در ابتدا عید مباهله و هفته حجاب و عفاف را خدمت شما و دیگر دوستان تبریک عرض می نمایم.
من الهام خالقدادی هستم دارای مدرک کارشناسی مامایی، که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را از بیمارستان حضرت ولیعصر (عج الله) شروع کردم و بعد بنا به نیاز در مرکز بهداشت یک ادامه دادم و اکنون در مرکز شماره ۳ مشغول به فعالیت هستم و همچنین مشاوره زوجین قبل از ازدواج نیز می‌باشم.

خبرنگار بسیج: ضمن تبریک به شما بخاطر شناخته شدن مامای برتر کشوری علت موفقیت خود را در چه چیز می دانید؟

بانوی فعال بسیجی: همیشه سعی کردم رضایت خدا را مد نظر داشته و حسن برخورد با مراجعین داشته باشم و همواره تلاش و وجدان کاری را سر لوحه خود قرار دهم.


خبرنگار بسیج: نظر شما بعنوان یک ماما در رابطه با جوانی جمعیت و فرزند آوری چیست؟

بانوی فعال بسیجی: ما همیشه در جلسات مشاوره با زوجین پیشنهاد می کنیم که قبل از هر کاری چه ازدواج و همسر داری و شناخت نیاز‌های اساسی همسر و نحوه‌ی برخورد با هم و چه مشکلات زندگی و یا فرزند آوری خیلی خوب فکر کنند و مطالعه زیاد داشته باشند و دنبال آموزش‌های بیشتری در زمینه‌های مختلف باشند و از مشاوره‌های خوبی که در سطح شهرستان در زمینه‌های مختلف ارائه میشود استفاده لازم را ببرند تا درک بهتری از محیط خود داشته باشند و بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند.
ما با خانواده‌هایی که مشکلاتشان را در امر ازدواج و فرزند آوری، بیان میکنند هم از لحاظ مادی و مشکلات اقتصادی صحبت می کنیم و هم از نظر علمی و روانشناسی و نیاز جامعه امروز را به موضوع حائز اهمیت فرزند آوری تاکید می کنیم. همواره سعی نموده هر سخنی را با دلیل و منطق بیان کنیم و نظرات و رهنمود‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر این مساله را یادآورشویم.
همه‌ی ما در حال حاظر برای داشتن کشوری جوان و قدرتمند و حفظ آرمان‌ها و فرهنگمان، نیاز داریم که روی مساله فرزند آوری تاکید کنیم.
خبرنگار بسیج: سوال آخر، از آنجایی که شما یک بانوی موفق در سطح کشوری شناخته شده اید و بانویی مقید به حجاب کامل در محل کار خود هستید، خیلی مشتاقم که نظرتان را در مورد اینکه آیا حجابتان را مانعی برای فعالیت‌های اجتماعی خود می‌بیند یا نه، و بطور کلی نظرتان در مورد حجاب بانوان شهرمان چیست؟
بانوی فعال بسیجی: پوشش از ابتدای خلقت از نیاز‌های اولیه به شمار میرفته و با گذشت زمان جنس و حالت آن عوض شده است.
مقام معظم رهبری همواره فرموده اند که دشمن دنبال استحاله فرهنگی است که این استحاله در غرب از پوشش زنان شروع شد و به چیزهای دیگر رسیده است.
حجاب یادگار حضرت فاطمه زهرا(س) است و عامل تحکیم خانواده و مانع از آسیبهای اجتماعی
بانوان شهرمان بدانند که حجاب نشانه عزت اجتماعی است و امنیت روانی اطرافیان را به دنبال دارد و هم بر زنان و هم بر مردان لازم است.


ارسال نظرات