خبرگزاری بسیج- استاندار ایلام گفت: استان ایلام باتوجه به مرز مهران و اربعین حسینی نیازمند افزایش ظرفیت پروازها و حمل و نقل هوایی است که با راه اندازی شرکت هواپیمایی ایلام تعداد پروازها افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۰۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی در حال تاسیس ایلام ایر بر تسهیل در تردد زوار از مسیر هوایی تاکید کرد و افزود: افزایش ظرفیت تردد هوایی برای خدمات‌رسانی به مردم استان در دستور کار است.

وی افزود: باید از همه ظرفیت های بالفعل ایلام به عنوان قطب اصلی اربعین در کشور استفاده و بکارگیری شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: امروز مرز زمینی مهران گذرگاه شماره یک اربعین کشور به‌شمار می‌رود و برای رفاه مردم استان و مسافران افزایش خطوط حمل و نقل هوایی یک ضرورت در استان بشمار می رود.
 
بهرام نیا ادامه داد: در راستای ایجاد هم‌افزایی در مسیر خدمات رسانی به زائران اربعین‌، افزایش تعداد سورتی های پرواز فرودگاه شهدای ایلام در دستور کار است که این موضوع با تأسیس شرکت‌های هواپیمایی محقق می‌شود.
 
با رایزنی‌های استاندار ایلام، هلدینگ سرمایه‌گذاری فولاد یگانه سپهر پدیده یزد در استان ایلام برای تسهیل و افزایش تردد هوایی شهروندان ایلامی در قالب شرکت هواپیمایی ایلام‌ایر با مدیرعاملی کاپیتان ابراهیم ناجیان سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
هم اکنون شرکت های هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر، ماهان و آسمان در خطوط هوایی ایلام به تهران و مشهد فعالیت دارند.
 
این شرکت های ایرلاین در هفته ۱۷ پرواز و ۳۴ سورتی تردد هوایی در استان ایلام و مقاصد تعیین شده دارند.
 
بیش از یکسال است که مسافران حمل و نقل هوایی استان ایلام با مشکل کمبود بلیط و ناوگان هواپیمایی روبرو هستند و برای تهیه بلیط هواپیما دچار چالش شده اند.
ارسال نظرات