خبرهای داغ:

تأمین سلامت اداری و امانتداری در جامعه مستلزم خدمت رسانی بی‌ادعا است

شاهرود_ شهردار شاهرود با اشاره به ارتقای سلامت و امانتداری نظام اداری و مقابله با فساد، گفت: تأمین و ارتقای سطح سلامت در جامعه مستلزم خدمت رسانی شفاف و بی‌ادعا به آحاد مردم است.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۱۱
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

تأمین سلامت اداری و امانتداری در جامعه مستلزم خدمت رسانی بی‌ادعا استبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن احمدی با اشاره به صیانت از بیت المال به ارتقاء کارآمدی و سلامت اداری و نیز مبارزه با فساد اداری در جامعه تاکید کرد و افزود: ایجاد فرهنگ امانتداری، صداقت، داشتن دغدغه سلامت اداری و روحیه بخشی در مبارزه با فساد و رشوه، سلامت اداری را در جامعه تضمین می‌کند.
او با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، ابراز داشت: این مهم میسر نخواهد شد مگر درشرایطی که همه سطوح سازمانی اعم از کارکنان و مدیران اجرایی و ارشد از عزم جدی و خواست همگانی برخوردار باشند و در این راه تلاش فراوان نمایند.
شهردار شاهرود با بیان اینکه لازمه ساز و کار‌های ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در شهرداری‌ها برنامه‌ای مبتنی بر شفاف سازی انجام امور و فعالیت‌ها است، اظهار داشت: ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در نظام و دولت مردمی یک امر اعتقادی است که باید تلاش شود تا این امر محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار