خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد تأکید کرد

لزوم تسریع در تالیف کتاب و خاطرات شهدا/ یادواره‌های شهدا با انسجام بیشتری انجام شود

همدان-استاندار همدان گفت: در حوزه تالیف کتاب و خاطرات شهدا و دفاع مقدس اقدامات به سرعت انجام شود.
کد خبر: ۹۵۲۷۷۸۶
|
۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
لزوم تسریع در تالیف کتاب و خاطرات شهدا/ یادواره‌های شهدا با انسجام بیشتری انجام شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و سالگرد شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ياران باوفایش، اظهار کرد: باید کارها را هرچه سریع‌تر پیش ببریم؛ به دلیل تداخل با ماه محرم و صفر و اربعین حسینی اقداماتی که انجام می‌دهیم همه باید در راستای کنگره انجام شود.

وی افزود: در بحث المان‌ها تکالیفی که بر عهده دستگاه‌ها است، خود دستگاه‌ها باید متولی باشند، همچنین المان ورزشگاه قدس پنجشنبه باید تعیین تکلیف و نهایی شود.

استاندار همدان گفت: در حوزه معاونت عمرانی در شهرستان‌ها باید کارها دنبال شود، یادواره‌های شهدا با انسجام بیشتری انجام شود و بر دیدار با خانواده شهدا تاکید می‌شود.

وی ابراز کرد: برای هر دستگاه اجرايي تعداد مشخص شده که باید در زمان خود انجام شود؛ از هر اقدامی که در استان به برگزاری باشکوه این کنگره شهدا کمک کند، استقبال می‌کنیم.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: اشجار کم آب بر به نام شهدا کاشته شود و این امر در استان حتما با توزیع مناسب انجام شود و به گونه‌ای باشد که سازگار با محیط بوده و به آنها توجه شود.

وی تاکید کرد: در حوزه تالیف کتاب و خاطرات شهدا و دفاع مقدس اقدامات به سرعت انجام شود؛ همچنین مهم‌ترین مبحث ما تامین اعتبار مالی است که در اختیار مجموعه سپاه قرار می‌گیرد و در جاهایی که لازم است در مجموعه کمیته‌ها و در راستای کنگره استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: در خصوص المان‌هایی که در نهادها و دستگاه‌های دولتی انجام شده این امر برعهده خود دستگاه‌ها است و ما هیچ مسئولیتی در قبال آنها نداریم و کنگره هیچ تعهدی برای تامین بودجه ندارد.

سردار مظاهر مجیدی ابراز کرد: دو موضوع برای جلسه آینده باید مدنظر باشد، یکی تعداد مدال‌هایی که دریافت شده و نحوه سرکشی از خانواده شهدا و دوم‌ اگر کتابی در دست اقدام است یا رونمایی شده یا نشده و اگر تا زمان کنگره می‌خواهد رونمایی شود زمان آن برای ما مشخص شود که چه زمانی می‌خواهد چاپ و رونمایی شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار