خبرهای داغ:
قوامی خبر داد

نصب دیوارنگاره شهدای رسانه در همدان

همدان- مسئول بسیج رسانه استان همدان بااشاره به نصب دیوارنگاره شهدای رسانه در همدان گفت: در حال رایزنی با شهرداری همدان برای ساخت و نصب این دیوارنگاره هستیم تا این اتفاق به پاس گرامیداشت شهدای رسانه رقم بخورد.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۳۰
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ناصر قوامی در جلسه کمیته رسانه و مطبوعات کنگره شهدا اظهار کرد: فردا و در آستانه هفته خبرنگار و در راستای دومین کنگره ملی هشت هزار شهید والامقام استان همدان، مراسم دیدار با خانواده شهدای رسانه‌ای همدان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دیدارها، بازدید و سرکشی از دو خانواده شهید گرانقدر «سرهادی» و «مرادیان» صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه کنگره ۸ هزار شهید، فاخرترین برنامه فرهنگی استان به شمار می‌رود، گفت: در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدا، چاپ ویژه‌نامه‌های متعدد در قالب شهدای اقشار از جمله شهدای ورزشکار، شهدای اصناف، شهدای فرهنگی و … در دستور کار است که توسط روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های محلی و با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

وی به نصب دیوارنگاره شهدای رسانه در همدان اشاره کرد و افزود: در حال رایزنی با شهرداری همدان برای ساخت و نصب این دیوارنگاره هستیم تا این اتفاق به پاس گرامیداشت شهدای رسانه در یکی از فرهنگسراهای شهر رقم بخورد.

قوامی با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار عنوان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی فرهنگ ناب دفاع مقدس دارند و امیدواریم امسال از ظرفیت هفته خبرنگار به بهترین شکل برای معرفی اهداف و برنامه‌های دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان استفاده شود.

گفتنی است؛ شهیدان «احسان تقی‌پور»، «بهروز کیانیان»، «سید رحمت‌الله محمودی»، «حسین سرهادی»، «حمید یوسفی‌نیکخو»، «رضا گرجی»، «رضا سوری»، «سیدعلی خوانساری»، «علی‌اصغر روشناس»، «فرامز نجفی سهامی»، «حسن مرادیان»، «محمد ترکمان» و «مراد نادری» ۱۳ شهید رسانه استان همدان هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار