سردار فرجی:

نباید اجازه دهیم دشمن به واسطه فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه درفضای مجازی دشمن باتمام توان ورود کرده و ما هم باید با تمام توان مقابله کنیم،گفت: نباید اجازه دهیم دشمن به واسطه فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۹۳
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در پنجمین جلسه کمیته فضای مجازی کنگره شهدا با بیان اینکه این کمیته یکی از کمیته‌های ویژه با اهمیت بالا در این رویداد ملی به شمار می‌رود، اظهار کرد: تمام ۲۳ کمیته دومین کنگره ملی شهدا به فضای مجازی وابستگی دارند و حوزه اطلاع‌رسانی هم در این بستر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه باید به بهترین شکل از ظرفیت این کمیته بهره برد، افزود: اقدامات خوبی ظرف یک سال اخیر در این کمیته انجام شده و نهادهایی مثل آموزش ‌و ‌پرورش و … به خوبی پای کار بوده‌اند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه در فضای مجازی دشمن با تمام توان ورود کرده و ما هم باید با تمام توان مقابله کنیم، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم دشمن به واسطه فضای مجازی به اهداف شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه یکی از کمیته‌هایی که می‌تواند در این مسیر نقش‌ مهمی ایفا کند فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: مطالبه رهبر معظم انقلاب، احیای ایمان و امید در دل مردم به واسطه برگزاری کنگره‌های ملی شهدا است و در این راستا فضای مجازی ماموریت پراهمیتی دارد.

سردار فرجی در ادامه از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در جلسه خواست مدیران خود را ترغیب به سرمایه‌گذاری در فضای مجازی کنند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود کنگره شهدا در برنامه‌های بزرگ استان گنجانده شود، بیان کرد: اخیرا در یک مسابقه ورزشی، بخش مهمی از برنامه مختص به کنگره شهدا بود و انتظار داریم دیگر دستگاه‌های اجرایی هم به این موضوع توجه کنند.

دبیر اجرایی دومین کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه روزهای شلوغی در پیش داریم، گفت: نمایش چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» کاری بزرگ، ماندگار و در عین حال دشوار است که این روزها و در وضعیت دشوار آب و هوایی، دست‌اندرکاران سخت در تلاش هستند تا برنامه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی عنوان کرد: باید برنامه‌های کنگره از جمله فصل شیدایی به نحو احسن در فضای مجازی پوشش داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار