خبرهای داغ:
رضانیا تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت اربعین حسینی برای معرفی شهدای استان همدان

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: باتوجه به همزمانی کنگره ملی ۸هزار شهید استان همدان با اربعین حسینی لازم است ازاین فرصت وظرفیت برای معرفی شهدای استان با ارائه خدمات در موکب‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۴۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جلسه ستاد اربعین استان همدان که با حضور مسئولین دستگاه‌ها در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یارانش، اظهار کرد: امسال دهه اول محرم باوجود تبلیغات سوء غرب، بسیار خوب برگزار شد.

وی افزود: اگر توفیقی باشد که به زائرین امام حسین(ع) خدمت کنیم خدا را شاکریم و با عشق و با تمام وجود پای کار می‌آییم و در این مسیر حرکت می‌کنیم.

جانشین ستاد اربعین استان همدان در ادامه به بررسی مشکلات زائرین اربعین از جمله حمل و نقل جاده‌ای، موکب‌ها، پمپ بنزین‌ها، مجتمع‌های رفاهی، سرویس‌های بهداشتی و تامین نان و غذای زائرین پرداخت و گفت: باید مشکلات را بررسی و چکش‌کاری کرد تا بتوانیم آنها را حل کنیم، مشکلات را در یک جلسه نمی‌توان رفع کرد.

وی با بیان اینکه مسائل حمل و نقل، راه و ... باید اولویت‎بندی و آسیب‌شناسی شوند، ابراز کرد: اگر می‌خواهیم جلسات، کاربردی پیش رود باید کارها را اولویت‌بندی کنیم، هدف ما کاستن مشکلات است.

رضانیا بیان کرد: باید مشکلات یک به یک برطرف شوند تا مورد دیگر را پیگیری کنیم و اگر قرار است با مرجع قضایی هماهنگی داشته باشیم از اکنون به دنبال مجوز قضایی باشیم.

وی با اشاره به اینکه حتما موانع و مشکلات را با دستگاه‌ها هماهنگ کنیم و اگر حل نشد در جلسه بعد رفع شود، گفت: ظرف یک هفته آینده، باید فرمانداران با موکب‌داران جلسه هماهنگی و رفع اشکالات داشته و جمع‌بندی کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان با اربعین حسینی لازم است از این فرصت و ظرفیت برای معرفی شهدای استان و نصب عکس و تمثال شهدا و دیگر اقدامات در موکب‌ها استفاده شود و میراث فرهنگی با ارائه خدمات گردشگری در این زمینه وارد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار