یاسوج - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام سلطه با همه توانمندی‌ها و همراهانش در برابر پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران زانو زده است.
کد خبر: ۹۵۲۷۹۷۲
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار یدالله جوانی صبح امروز در جمع فرماندهان و پاسداران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، ماه محرم را نوعی جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: در صحنه کربلا در مقابل امام حسین(ع) و یارانش جبهه ای دروغ وجود داشت، این جبهه همیشه وجود دارد و پیروان جبهه حق باید با جهاد تبیین جبهه دروغ را افشا کنند.
سردار جوانی افزود: برجسته‌ترین ویژگی جبهه دروغ اتهام، شایعه و تخریب با هدف فریب افکار عمومی است.
وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن قیام عاشور جهاد تبیینی بود که حضرت زینب (س) انجام داد، گفت: بر همین مبنا است که کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود.
سردار جوانی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س)با این اقدام باعث استمرار عاشورا و کربلا شد، افزود: قیام امام حسین(ع) و روح حاکم بر این قیام به نوعی ایستادگی در برابر ظلم بود.

اصلی ترین هدف دشمنان ایجاد فاصله بین نظام، مسئولان و مردم است
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در یک موقعیتی قرار گرفته است که دشمنان همه تلاش خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی از طریق رسانه هایشان به کار گرفته اند تاکید کرد: اصلی ترین هدف آنها ایجاد فاصله بین نظام، مسئولان و مردم است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران امروز به کمک مردم این انقلاب را حفظ کرد، گفت: پاسداران باید همگی  جهادگر جهاد تبیین باشند.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه با ابزار نظامی برخی کشور‌ها را تصرف کرد، گفت: عاشورایی عمل کردن ملت ایران در کنار مسئولان انقلابی نظام سلطه را مایوس و امنیتی مثال زدنی در ایران اسلامی برقرار کرده است همچنین تحریم های دشمنان ایران اسلامی با اتکا به توان داخلی و راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال از بین رفتن است.
معاون سیاسی سپاه با عنوان اینکه دشمن وارد جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران شده است، گفت: در جنگ ترکیبی تمرکز آنها بر کمبود‌ها، دروغ گویی‌، شایعه پراکنی و تحریف افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی پرچم دار دفاع از مظلومان جهان است، تاکید کرد: امروزه در سرزمین‌های اشعالی و لبنان و سایر کشور‌ها رزمندگان اسلام سرافراز هستند و در آنها در برهه ای کار سوریه را تمام شده می دانستند اما هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.
سردار جوانی با اشاره به اینکه تجزیه و تحلیل اغتشاشات پارسال با هدف ایجاد ناامنی و سنگ اندازی در مسیر دولت انقلابی و مردمی راه اندازی شد، تاکید کرد: هوشیاری مردم ایران اسلامی و مسئولان دلسوز انقلابی موجب شد تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
معاون سیاسی سپاه افزود: فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی و سایر پایگاههای خبری با هدف ایجاد دروغ تشکیل شد و باید با جهاد تبیین مردم پایه مقابل دسیسه های آنها بایستیم .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار