به گفته‌ی نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان مدیریت اسلامی، انسان را به سوی کرامت و به خدا نزدیک می‌کند و پیروی از شیطان انسان را به ذلت می‌کشاند و از کرامات انسانی دور می‌کند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۲۹
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از رشت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه میرزاکوچک مرکزی بسیج طلاب و روحانیون و معارفه شورای سازمان و تقدیر از نفرات برتر جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان و سرهنگ پاسدار الیاس کوثری جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان و مدیرکل حوزه‌های علمیه استان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیپور در سالن جلسات حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) برگزار گردید.

در این مراسم حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم با بیان مطالبی از آیات و روایات اظهار کردند: مدیریت اسلامی، انسان را به سوی کرامت و به خدا نزدیک می‌کند و پیروی از شیطان انسان را به ذلت می‌کشاند و از کرامات انسانی دور می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کردند: در هرکاری باید مدیریت درست وجود داشته باشد و اگر در کاری مدیریت نباشد انجام نخواهد شد و به سرانجام خوبی نمی‌رسد.

به‌گزارش بسیج، در پایان مراسم ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین پوررضا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقایی به عنوان فرمانده حوزه مرکزی میرزاکوچک سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان معرفی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار