حجت الاسلام اکبرپور گفت: شیرین‌ترین زندگی‌های عالم، زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و امام علی علیه السلام است؛ آنها زندگی ساده و سرشار از عشق و محبت را داشتند.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۷۰
|
۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، نشست بصیرتی و روشنگری ویژه خانواده های کارکنان سپاه ناحیه نیکشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان درحسینیه ثارالله این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این نشست صمیمانه که با حضور خانواده پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد، گفت: واقعیت جامعه بشری این است که روز به روز زندگی ما رو به پیشرفت است و لوازم آسایش بشری روز به روز پیشرفت کرده است.

وی افزود: در آمریکایی که آرزوی قدم زدن در خیابان‌های آن آرزوی بسیاری از جوانان ماست بالاترین داروهای آرامبخش در آنجا مصرف می‌شود، طبیعتاً ما باید بگوییم به دلیل پیشرفتی که دارند نباید هیچ مشکلی داشته باشند؛ در اطراف خودمان هم که نگاه کنیم می‌بینیم هرچه ثروت شخص بیشتر بیماری‌های شخص بزرگتر است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور در ادامه تصریح کرد: باید دید آیا مقدار و میزانی که آسایش ما پیشرفت کرده، آرامش ما نیز بیشتر شده است یا خیر؛ آیا ما آرام‌تر زندگی می‌کنیم یا پیشینیان ما آرام‌تر زندگی کرده‌اند؟ به درستی که باید بگوییم که دغدغه‌های عصر ما بیشتر از پیشینیان ما است. هنگام نماز خواندن تمام حواسمان به کارهای عقب افتاده‌مان است و از یاد خدا غافل هستیم.

این مقام مسئول عنوان کرد: شیرین‌ترین زندگی‌های عالم، زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و امام علی علیه السلام است؛ آنها زندگی ساده و سرشار از عشق و محبت را داشتند؛ امام علی علیه السلام با تمام سختی با ناملایمات بیرون وقتی در خانه وارد می‌شد می‌گفت السلام علیک یا بنت رسول الله ،نفسی فداک، زهرای مرضیه با همه سختی‌های منزل جواب می‌داد و علیکم السلام یا ابالحسن روحی فداک.

وی افزود: در زمانه ما آسایش آمده ولی آرامش نیامده زیرا که ما به دنبال دستیابی به زر و زیور دنیای امروز هستیم و از خداوند متعال دور شدیم و به ذات اقدس پروردگار توکل نداریم تنها راه آرامش این است که بنده خدا باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلمان اذعان کرد:حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با این همه سختی در آن لحظات، آخرین سربازش را که حضرت علی اصغر علیه السلام بر روی دستانش بود، عرضه می‌دارد که خدایا چون تو می‌بینی و در محضر توام برای من راحت است و نیز حضرت زینب سلام الله با آن همه سختی که در کربلا دیده بود در آخر گفت و ما رأیت الا جمیلا، هرچه دیدم زیبایی بود، چرا که آن زندگی خدایی است.

ارسال نظرات