خبرهای داغ:

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در سرخه برگزار می‌شود

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 3 با رمز «یا فاطمه الزهرا» در 54 عرصه و در قالب 28 گروه جهادی در شهرستان سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۲۹۹
|
۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برگزاری سراسری «رزمایش جهادگران فاطمی 3» نشست خبری با حضور اصحاب رسانه در دفتر مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.

جواد عبداللهی در این دیدار با اشاره به اینکه «رزمایش جهادگران فاطمی 3» دهم تا نوزدهم مرداد ماه امسال در شهرستان سرخه برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش خدمت‌رسانی هر چه بهتر و مطلوب‌تر به آحاد محروم به ویژه محرومان و گسترش فرهنگ و تفکر حرکت جهادی در جامعه است.

او یکی از ثمرات و برکات دولت سیزدهم نهادینه‌سازی و بروز و ظهور تفکر جهادی در برخی مدیران و مسئولان عنوان و افزود: مهم‌ترین هدف حرکت‌های جهادی کار کردن برای مردم و حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف و کم برخوردار جامعه است.

عبداللهی با اشاره به اینکه در این رزمایش نگاه ویژه ای در بحث حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی به روستاهای کم برخوردار شده است، گفت: البته در شهرستان سرخه منطقه محروم وجود ندارد اما برخی از روستاهای این شهرستان از حیث برخی امکانات زیرساختی همچون آب و راه و مسکن و بهداشت با محرومیت‌ها و کمبودهایی مواجه هستند که بسیج سازندگی خود یکی از مأموریت‌های خود را رفع این محرومیت‌ها و کمبودها در این روستاها در مباحث ذکر شده می‌داند.

او با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمی سه در سرخه در روز دهم مردادماه رأس ساعت هشت صبح با رمز «یا فاطمه الزهرا» آغاز می‌شود، بیان داشت: گروه‌های جهادی در قالب برگزاری این رزمایش در 54 عرصه و در قالب 28 گروه جهادی فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه تصریح کرد: در طول برپایی رزمایش جهادگران فاطمی سه در هر روز بر یک عرصه ها شامل عمرانی، فرهنگی، پزشکی، خدمت مؤمنانه، جهیزیه (اهدای 5 سری جهیزیه)، میز خدمت در مساجد، واکسیناسیون دام و آزادسازی زندانیان (یک زندانی جرائم غیرعمد) متمرکز می‌شوند.

عبداللهی در ادامه اضافه کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلی نماز جمعه سرخه (13 و 20 مردادماه) و نصب 14 پنل خورشیدی در شهرستان سرخه از دیگر اقداماتی است که حول برپایی رزمایش جهادگران فاطمی سه برنامه‌ریزی شده است.

او با اشاره به برگزاری همایش سرگروه‌های جهادی در روز شنبه 31 تیرماه گفت: تعمیر مسکن محرومان به تعداد چهار باب به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرخه و تعمیر دو مسکن در قالب این رزمایش و همچنین تا پایان سال 1403 تلاش خواهیم کرد با اجرای پروژه آب‌رسانی در روستاهای شهرستان سرخه هیچ روستایی مشکل آب شرب و کشاورزی نداشته باشد.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه به تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی در این شهرستان به ریاست فرماندار سرخه و دبیری ریاست بسیج سازندگی سرخه اشاره و در قالب این قرارگاه عرصه‌های محرومیت‌زدایی شناسایی و برای رفع آن اقدام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار