زنجان _ رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان گفت:اجتماع عظیم«یوم الزینب» با حضور مردم عزادار زنجان در پاسداشت خون شهدای کربلا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۳۰۰۹۷
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

اجتماع عظیم«یوم الزینب» در پایتخت شور و شعور حسینی

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛عباس محمدی، رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان در جمع خبرنگاران از حرکت دسته زینبیه اعظم زنجان همزمان با روز یوم الزینب خبر داد و گفت: دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان از ساعت ۱۶ از مقابل این مسجد به حرکت درمی آید.

وی از شروع مراسم عزاداری و سینه زنی در مسجد قبل از حرکت دسته خبر داد و گفت: در این مراسم ۸۰۰ نفر از خادمین برادر و ۲۰۰ نفر از خادمین خواهر به زائران خدمات ارائه خواهند داد.

رئیس هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم زنجان به استقرار ۵۰ چادر و ۳۰ واحد سیار برای جمع‌آوری نذورات اشاره کرد و گفت: جمع آوری نذورات در خیابان‌های منتهی به مراسم انجام می‌شود. همچنین ۳۰ واحد سیار نیز نذورات عزاداران را جمع آوری خواهند کرد.

محمدی اضافه کرد: افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی در مراسم حضور داشته باشند می‌توانند نذر خود را به کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۳۹۰۹۴۶ نزد بانک ملی به نام زینبیه اعظم زنجان و با شماره تلفن ۳۳۳۳۰۱۰۳ برای ادای نذر خود تماس بگیرند.

وی همچنین از توزیع ۴۰ هزار آب معدنی در بین عزاداران خبر داد و یادآور شد: از عزاداران درخواست می‌شود قرآن‌های جیبی همراه داشته باشند.

رییس هیأت امنای مسجد زینبیه زنجان به حضور مهمان‌های داخلی و خارجی در مراسم یوم الزینب زنجان اشاره کرد و گفت: این مراسم از شبکه‌های داخلی و بین المللی پخش زنده خواهد بود.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های زینبیه اعظم زنجان در محرم برگزاری نخستین سوگواره عکاسی است از اینرو ۳۰ تن از عکاسان حرفه‌ای از سطح کشور برای ثبت این رویداد عظیم در زنجان حاضر خواهند بود.

ارسال نظرات