خبرهای داغ:
کاویار تأکید کرد

ضرورت حل روشنایی گردنه اسدآباد و تکمیل زیرگذر موسی آباد تا اربعین

همدان-دادستان اسدآباد گفت: روشنایی گردنه اسدآباد باید تا ۲۰ روز دیگر کامل شود و اداره راهداری طبق تعهدات قبلی موظف به اجرای این موضوع است.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۷۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امید کاویار در حاشیه بازدید از گردنه اسدآباد ضمن تاکید در تسریع حل مشکلات این مسیر بیان کرد: باتوجه به فرارسیدن اربعین و افزایش تردد ضروری است مشکلات آن هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی با اشاره به جلسه رئیس دادگستری با مدیر راهداری استان همدان عنوان کرد: روشنایی این گردنه باید تا ۲۰ روز دیگر کامل شود و اداره راهداری طبق تعهدات قبلی موظف به اجرای این موضوع است.

دادستان اسدآباد اظهار کرد: به صراحت به رییس اداره راهداری شهرستان گفته شده تا هرچه سریع‌تر این مهم محقق شود و اگر حادثه‌ای ناشی از عدم تأمین روشنایی رخ دهد و کارشناس هم این موضوع را تأیید کند، قاطعانه و قانونی با مسئول مربوطه برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث آسفالت نیز انتظار می‌رود روکش نقاط مشکل دار تا دو هفته آینده به اتمام برسد، گفت: مقرر شد در دو نقطه کارشناسی شده دو میان بر مابین نیوجرسی ایجاد شود تا در مواقع بحرانی موضوع سریع‌تر پیش رود.

کاویار همچنین در بازدید از زیرگذر موسی آباد گفت: با ورود دستگاه قضا مشکلات انجام پروژه در این زیرگذر حساس مرتفع و رضایت مالک اخذ و موانع قضایی برطرف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات