مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد؛
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز گفت: اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور با حرکت اولین کاروان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) از امامزاده محمد (ع) حصارک آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۸۶
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) افزود: در تابستان سال جاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم البرز در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی اظهار کرد: در اردوی راهیان نور علاوه بر بازدید از یادمان های دفاع مقدس بازدید از برخی مظاهر پیشرفت هم به عنوان راهیان پیشرفت در سیر تشرف لحاظ شده و از طرفی ضمن بهره مندی از روایتگری راویان دفاع مقدس در طول مسیر، اساتید و مربیان مجرب و توانمندی هم جهت تبیین مسائل مهم روز (جهاد تبیین) حضور دارند.

وی گفت: بیان جایگاه و اهمیت فرهنگ مقاومت و پایداری و استقامت در مسیر حق، دشمن شناسی و استکبارستیزی و نیز ارتباط جنگ دیروز و امروز، چرایی و چگونگی نقش و وظیفه امروز ما و توجه به مفهوم و آثار جنگ ترکیبی و نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی و در نهایت توجه و تبعیت از ولی امر مسلمین به عنوان چراغ راه در حوادث فتنه گون و رهایی از ظلمت کده شیاطین از مهم‌ترین مباحث مهم تبیین در این مسیر نورانی است.

اخلاقی افزود: اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور در قالب ۲۰ کاروان تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها