با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد

با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) و دکتر عالی پور بخشدار بخش دلوار از خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد و آزاده سرافراز خضر افتخاری سرکشی به عمل آمد.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۳۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، با حضور فرمانده سپاه امام حسین(ع) و دکتر عالی پور بخشدار بخش دلوار، فرمانده حوزه جوادالائمه(ع) بندر بوالخیر و جمعی از کارکنان سپاه دلوار از خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد و آزاده سرافراز خضر افتخاری سرکشی به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد از شهدای گرانقدر دفاع مقدس در بخش دلوار، با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا یک فضیلت و از شاخص های سبک زندگی اسلامی است . 

دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد

وی در دیدار با مادر شهید عامرنژاد، وجود والدین عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و اضافه کرد: ما با حضور در کنار شما عزیزان و بواسطه دعای خیرتان، برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه ای مجدد و توانی مضاعف راه شهدا را ادامه خواهیم داد تا پرچم پر افتخار این مرز و بوم به صاحب اصلی خود سپرده شود.

سید ایوب موسوی در ادامه افزود: امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق دهد تا شرمنده شهدا و جانبازان عزیز نباشیم و راه شهدا را ادامه دهیم . خدمت به خانواده شهدا و جانبازان افتخار ماست .

دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر عیسی عامرنژاد

همچنین پس از دیدار با خانواده شهید عامرنزاد از آزاده سرافراز خضر افتخاری از اسرای جنگ تحمیلی دیدار و  از سال‌ها مجاهدت و از خودگذشتگی این عزیز در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تجلیل نمودند.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار