خبرهای داغ:

دیدار مدیر آموزش و پروش شاهرود با خانواده شهدا+ عکس

شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود با خانواده شهیدان طاهری و فردوسیان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با خانواده شهیدان طاهری و فردوسیان دیدار کرد.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با حضور در منزل شهید عبدالله طاهری با فاطمه بیگم مولایی مادر شهید و سه تن از خواهران ایشان که همگی به کسوت بازنشستگی در آموزش و پرورش نائل آمده اند، دیدار و گفتگو کرد.
او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
فاطمه بیگم حسینی مادر شهید عبدالله طاهری و مادربزرگ شهید علی فروسیان با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند و نوه شهیدش گفت: از شهادت فرزندم رضایت کامل دارم، چون نهضت امام خمینی (ره) را ادامه نهضت عاشورای حضرت سیدالشهدا (ع) می‌دانم.
بتول طاهری مادر شهید علی فردوسیان نیز با بیان رشادت‌های برادر و فرزند شهید خود، شهدا را خدمتگزاران واقعی اسلام و انقلاب دانست و افزود: اگر می‌خواهیم پیرو راه شهدا باشیم باید به گونه‌ای خدمت کنیم که رفتن یا بازنشسته شدن ما برای همه سنگین و حسرت آور باشد.
در این دیدار کارشناسان حوزه‌های تعاون، شاهد و ایثارگران و امور بانوان نیز حضور داشتند.
خاطر نشان می‌گردد شهید عبدالله طاهری متولد ۱۳۴۳در عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد و شهید علی فردوسیان فرزند بتول طاهری (خواهر زاده شهید طاهری) متولد ۱۳۴۹، کم سن‌ترین شهید عملیات مرصاد بود که در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار