جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران از اعطای 550 فقره تسهیلات اشتغالزایی در راستای حمایت از مشاغل خانگی با حمایت بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۶۳
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،  سرهنگ پاسدار سعادت اله عزیزی در حاشیه بازدید از طرح موفق گلخانه خانگی، درتشریح این خبر اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران با همکاری سازمانه بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی در سال 1401 شرع به ثبت نام متقاضیان نموده که تا کنون اطلاعات 705 متقاضی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه 550 نفر از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی شده اند، ادامه داد: در مجموع مبلغ 58 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: این متقاضیان با دریافت تسهیلات موفق به راه اندازی شغل در زمینه های کشاورزی ، دامداری ، صنایع دستی، قالی بافی ، خیاطی و ... شده اند.

گفتنی است طرح گلخانه خانگی در گچساران ، از جمله طرح های موفق مشاغل خرد و خانگی است که با معرفی بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و دریافت تسهیلات ، راه اندازی شده است.

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار