یکی از نخبگان قرآنی شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: انس با قرآن لذت زندگی من است.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۷۰
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سعادت الله شریفی از قاریان برجسته استان چهارمحال و بختیاری و کشور در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج در خصوص علاقه خود به فعالیت های قرآنی گفت: بنده سال 1360در خانواده ای مذهبی در روستای دهنو شمسعلی ریگ از توابع شهرستان لردگان به دنیا آمدم و از همان دوران نوجوانی به دلیل اینکه صدای خوبی داشتم مورد تشویق پدر و خانواده قرار گرفتم و مرا در مسیر قرآن هدایت کردند و فعالیت های قرآنی خود را از همان دوران آغاز کردم.

شریفی افزود: با ورود به مدرسه، فعالیت های فرهنگی را در مسابقات قرآنی و گروه سرود شروع کردم و هر ساله در مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری شرکت می کردم و در بسیاری از مناسبت ها از جمله برنامه های مذهبی به عنوان قاری قرآن در جلسات شرکت می کردم.

وی با بیان اینکه انس با قرآن لذت زندگی من است گفت: نقش قرآن هر روز در زندگی من تاثیرات خود را نمایان می ساخت و این تاثیرات باعث می شد که در جامعه نقش قرآن را از رفتار مردم ببینم و باعث افتخار بنده بود که در این راه گام برداشتم و هر چه جلوتر می رفتم انس من به قرآن بیشتر و بیشتر می شد.

این قاری ممتاز تصریح کرد: قرآن سرشار از پند و اندرز برای تمامی افراد و آحاد جامعه می باشد و هر چقدر با مفاهیم آیات بیشتر انس پیدا کنیم، بیشتر در زندگیمان موفق خواهیم بود و می توان در هر زمینه از مسائل قرآنی بهره گرفت.

شریفی، در خصوص مقام هایی که در مسابقات قرآنی کسب کرده است، گفت: در مسابقات زیادی در رشته قرائت شرکت کرده ام وتاکنون موفق شدم 25 مرتبه مقام های اول تا سوم را در مسابقات شهرستانی، استانی و کشور کسب کنم.

وی افزود: علاوه بر فعالیت های قرآنی که دارم و در مسابقات مختلف شرکت می کنم تاکنون توانسته ام به لطف قرآن شاگردان زیادی در این زمینه پرورش دهم، که  بعضی از آنها نیز از قاریان برجسته شهرستانی، استانی و حتی کشوری هستند.

این قاری ممتاز کلام وحی، اضافه کرد: با توجه به محبوبیتی که قرآن در بین جوامع بشری و به خصوص انسان های خدا پرست دارد و گرایش خیل زیادی از ادیان الهی به سمت و سوی دین مبین اسلام و درس گرفتن از قرآن مجید است، متاسفانه دشمنان این مکتب الهی با قرآن سوزی قصد و اهانت به این ساحت مقدس این کتاب آسمانی و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان را دارند که این حرکت شنیع با واکنش جهان اسلام مواجه شد و ان شاالله با یاری قرآن اتحاد امت اسلامی قوی تر خواهد شد و قرآن آموزان بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

ارسال نظرات