خبرهای داغ:

از برپایی رزمایش جهادگران فاطمی تا نوجوانه های صالحین در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از طبخ و توزیع آش به همت جهادگران فاطمی و برگزاری کلاس پخت کیک و شیرینی در قالب طرح نوجوانه های صالحین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۴۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سطح شهرستان سرخه، طبخ آش و توزیع بین عزاداران و سوگواران حسینی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه انجام شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه دوم محرم مجلس روضه اباعبدالله الحسین (ع) هر روز صبح با موضوع اهداف و قیام امام حسین (ع) و موریت های مختلف دیگر در پایگاه برگزار می شود.

او افزود: به همت جهادگران بسیجی این پایگاه مقاومت طبخ یک دیگ آش با یاری بانیان خیر در پایگاه انجام و بین عزاداری حسینی توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: در قالب طرح نو +جوانه های صالحین، ششمین جلسه از کلاس هنری، مهارتی کیک پزی با پخت شیرینی کشمشی در طرح تابستانه در پایگاه برگزار شد.

گفتنی است حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه با هیئت امناء مجمع نورانی ابوالفضل العباس (ع) دیدار و از اعضای مجمع به سبب میزبانی مراسم روز عاشورا در حسینیه شهداء تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار