خبرهای داغ:

جهادگران در دوران دفاع مقدس در جهت خدمت به مردم اقدامات زیادی انجام دادند

جهادگر دوران دفاع مقدس در سرخه گفت: جهاد سازندگی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با هدف محرومیت زادیی از روستاها و امداد رسانی به روستاهای دور افتاده اقدامات زیادی انجام داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۸۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 با جهادگر بسیجی، حسین دولتی از جهادگران دوران هشت سال دفاع مقدس در منزل او دیدار کردند.

دولتی در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه جهاد سازندگی بعد از انقلاب تشکیل شد، اظهار کرد: این اقدام با هدف انجام محرومیت زادیی از روستاها و امداد رسانی به روستاهای دور افتاده انجام شد.

او افزود: این نهاد و نیروهای آن با آغاز جنگ به خدمت جنگ در آمده و در امر پشتبانی و سنگر سازی فعالیت داشتند. در تمامی علمیات ها، جهاد سازندگی نقش بسیار مهمی ایفا و قبل و بعد علمیات نقش جهادگران پررنگ بود.

جهادگر دوران دفاع مقدس ادامه داد: رزمنده ها زمانی می توانستند به خوبی نقش خود را در جنگ ایفا کنند که خیالشان از فرزندان راحت باشد و این نقش را همسران رزمنده ایفا و سختی نبود همسران را تامل می کردند.

 گفتنی است همزمان با دهه دوم محرم همراه با سخنرانی، روضه خوانی و نشست تبیینی با محوریت قیام عاشورا و امر به معروف و نهی ازمنکر با حضور بسیجیان در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

همچنین به دنبال درگذشت مادر شهید حسن عربی، بسیجیان این پایگاه در منزل مادر شهید جهت عرض تسلیت حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و تلاوت قرآن، برای شادی روح آن مرحومه از خداوند متعال طلب مغفرت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار