نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید از حزب و گروه بگذرند و فقط جهت خدمت به مردم وارد این عرصه شوند.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد اظهار داشت: آنان که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند، اگر از حزب و گروه گذشتند و برای رضای خدا و خدمت به مردم آمدند، خداوند نیز به یاری آنان می‌آید.

امام‌جمعه یزد افزود: حزب و گروه فایده‌ای ندارد و باید همه کار‌ها برای‌خدا باشد و اگر باخدا باشیم و با او معامله کنیم خدا هم کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا همین‌گونه بودند و فقط باخدا معامله کردند و ماندگار شدند تصریح کرد: هر اقدامی نیت خدایی داشته باشد، پیروز خواهد بود و لذا همه حرکت‌های ما باید خدایی باشد تا همه مشکلات رفع شود.

امام‌جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که بنیان خانواده را در کشور‌های اسلامی از بین ببرد و با راه‌اندازی انواع دسیسه و توطئه در این راه تلاش می‌کند.

ناصری ادامه داد: دشمنان می‌خواهند خدا را از جامعه اسلامی بگیرند و به‌ویژه نسل جوان را هدف قرار داده‌اند؛ لذا ابتدا از اهانت و آتش‌زدن قرآن شروع کردند تا این کتاب راهنمای انسان را کم‌اثر کنند.

وی ادامه داد: دشمنان غیرت را از جامعه می‌گیرند تا بی‌تفاوتی را ترویج دهند و مردم نسبت به جامعه بی‌تفاوت شوند و سپس هر آنچه که خواستند انجام دهند.

امام‌جمعه یزد گفت: هدف زندگی رسیدن به کمال است که اگر این‌گونه بودیم و نسبت به همنوع خود هم بی‌تفاوت نبودیم خدا هم به ما کمک خواهد کرد و فقط باید خدا را در کار‌ها مدنظر داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار