مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز گفت: اشتغال‌زایی مهم‌ترین راهکار جهت امیدآفرینی و پویایی جامعه در جنگ اقتصادی با دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۴۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، با اشاره به اینکه هدف دشمنان ناامید کردن مردم از طریق ایجاد فشار‌های مالی و اقتصادی است، اظهار داشت: تولید و اشتغال، حربه جنگ اقتصادی دشمنان را از بین می‌برد و اسباب سربلندی، عزت و استقلال کشور را فراهم می‌آورد.

اشتغال‌زایی مهمترین راهکار برای امید آفرینی در جامعه است


وی با بیان اینکه یکی از الویت‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز توسعه زیر ساخت‌های اشتغال‌زایی در استان و به ویژه در مناطق کم برخوردار است، افزود: تا پایان سال جاری دست کم ده کارگاه اشتغال زایی با هدف محرومیت زدایی، توانمند سازی اقشار کم برخوردار، تحقق شعار سال، رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان البرز برپا خواهد شد.
سرهنگ پاسدار فلاحتکار با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد کارگاه‌های اشتغال زایی توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، توسعه مشاغل خرد خانگی یکی دیگر از اهداف ما بر اساس پروتکل‌های اقتصاد مقاومتی در جهت توسعه اشتغال در سطح استان است، عنوان کرد: تخصیص وام‌های تبصره ۱۸ در جهت رونق مشاغل خانگی یکی دیگر از اهداف در جهت رونق فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در سطح استان البرز است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه تولید کنندگان پس از احداث و تجهیز کارگاه‌ها و یا راه اندازی کارگاه اشتغال خانگی از طریق اتصال به زنجیره فروش و شرکت در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شوند، خاطرنشان کرد: حمایت از فروش و بازاریابی محصولات تولیدی یکی از مهم‌ترین الویت‌های ما جهت رونق تولید در استان البرز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها