مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز گفت: مسابقات انتخابی و قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی تیم بسیج استان با محوریت کشف استعدادها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۵۱
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار اکبر اسماعیلی مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز، با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی تیم بسیج استان، اظهار کرد: مسابقات با هدف کشف استعدادهای بسیجی و همچنین تشکیل تیم های کشتی آزاد و فرنگی بسیج استان البرز، در سالن نشاط ورزشگاه انقلاب اسلامی باغستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جوانان و امید دو رده‌ سنی این دوره از هستند، افزود: نفرات اول، دوم و سوم هر وزن به اردوی تیم بسیج استان برای مسابقات کشوری راه پیدا می کنند که در نهایت با نظر کمیته فنی نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

اسماعیلی تصریح کرد: کشتی گیران بسیجی در غالب تیم های کشتی نواحی مقاومت بسیج به صورت تیمی در این مسابقات شرکت خواهند کرد و به دلیل اینکه هیچ استعدادی از حضور در این مسابقات محروم نشود، نواحی می‌توانند نفرات اضافی هر وزن را به صورت انفرادی در مسابقات معرفی کنند ولی نتایج این کشتی گیران در نتایج تیمی لحاظ نخواهد شد.

گفتنی است، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز از مساعدت های مدیر کل اداره ورزش و جوانان و رؤسای هیئت های کشتی و والیبال استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها